I will not make the same mistakes that you did,

dagen har varit nice : DD maggie drog hem och då duschade jag osv : )) seeenaree for jag till stan, rönkan där amandah jobbar ;D jag och maggie satt dära och samtalade och var social med amandah och käkade glass ;D asnice :)) satt där en timme kanske  ? =)  sen hämta mamma mig såå fick jag en korvjävel på statoil till middag(aa) sen fick jag skjuts till soooooofia : )) var aslänge sen jag var m dig !! : ) <33 det var nicenice :DD vii typ snacka pååå sen såååg vi sex and the city och dampa åde, kändes inte så lockande att gå ut i det "fina vädret" så ;D seen var jag tvungen dra typ 20 över elva elr nåå : (( men ska va meed hon på onsdag again : )) (Y) det blir skitnice ! sen har jag bah suttit hära vid daaaaatorn ! imorgon ska jag följa maggie och ta ut stygnen ? =) <3 sen får jag see vad som händer ;D kanske umgås med nadja nu när hon är hemma? =)  ajjaa nuuu - musik och bdb , sen sova : DD pussssssssss !

           
   

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack söto :) <3

2009-06-15 @ 19:26:02
URL: http://sassaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0