Projekt Carros rum ... ?

Tjenna bloggen!

Ja asså jag skulle ju börja fixa mitt rum , elr mina rum(?) jaja whatever. Men det går verkligen framåt med det *suck* haha, vill börja tömma rummet åså, men vill som köpa färg och så före så jag inte tömmer allt sen blir det inget, och sen har jag typ aldrig tid att tömma rummet, asså det är sjukt hur mkt saker jag egentligen har, och hur stökigt det faktist är. haha , om jag vågar kmr jag lägga upp bilder! Ni kmr dö ! haha

Och imorgon slänger jag upp bild på snygg-jävla skorna ;-) Ska lätt gå ute och träna på att gå i dem imorgon! Vill ju inte bryta något ben på skolavslutningen :) men jag får som en konstig känsla av att jag kmr göra det iaf...

Ajja nu blir det se film elr så, sen sova :) Puss på er <3


Kommentarer
Postat av: Sandra

va de dom där du pröva när ja va me? haha dåå kommer du såå bryta benen ! XD HAHAH

2010-05-19 @ 00:42:33
URL: http://ssandraholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0