Söndag

Hej bloggen!

Idag är det söndag och denna helg har bestått av för lite plugg än som var tanken kanske.. men det finns seriöst inget värre på denna jävla jord! Och nu mår jag jättedåligt, och har skit mycket att göra. ORkar inte , kan man inte bara få stanna upp tiden ibland när den går lite för fort och bara sakta ner och ta saker i sin tid? Som det kommer lixom ? Nej tydligen inte, och jag är jävligt less, stressad och så vidare. Orkar inte. vill bara härifrån.

Blir ju då matte-plugg hela dagen, och får en känsla av att NÅGON (jag..) kommer få ett nervsammanbrott eller något liknande, för PALLAR verkligen inte.. Matte nationella på Onsdag, jag måste plugga som aldrig förr. Har hur mkt läxor som helst också, och massa prov nu. Tur man gjort bort alla engelska nationella iallafall, men kan ju säga det att dem gick INTE så jävla bra.. och måste ta ett snack med min engelska lärare. åh.

Stressad är bara förnamnet.. JAG..ORKAR..INTE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0