Söndagsplugg...

Hej bloggen!
 
Sitter hemma hos sandra nu ute i skogen och pluggar :) elr ja.. "pluggar" haha. ett försök till att göra det iallafall : ) jag måste skriva en engelska uppsats som jag har eh.. råkat skjuta upp. haha ;b Sen ska jag göra en power point också men det vore ju en fördel om jag visste VAD jag skulle redovisa om.. Jag får välja vad jag vill att redovisa om inom häst. Och det BORDE vara lätt att kma på ngt, men jag lovar det är inte det. Och har 2 st att redovisa. helt jävla fucking awesome! NAAT. HEHE tur man har cola <3 & sandra såklart;) ajja ska försöka fortsätta nu! Sitter ni bloggläsare och pluggar också en fin söndagskväll som den? ;)

HATAR SLUTSPURTEN I SKOLAN. Jobbigt och stressigt!!


Kommentarer
Postat av: Bloggarmaja

usch jobbigt när det är stressigt ! :P

2010-05-16 @ 21:00:48
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0