Söööndaaag...

Hej bloggen!

Förlåt för en dålig helg med uppdatering... haha börjar bli en vana! nej men har haft massor att göra , i fredags lixom så var det skolan och sen solade jag hela jävla dagen, passar på när har varit stek jävla varmt (nu är det dock kallare) sen var jag i stallet och så grillade vi och sedan var det party, sov borta också. Sen i lördags så kom jag hem hyffsat tidigt fick skjuts hem av fredrik och dem! haha , sen drog jag direkt till brk och var med sandra när hon skulle tävla, skulle också dit med skolan och vara funktionär så det var jag också . hade sovit typ fem timmar MAX den natten, så var gode trött. Sen efter en hel jävla dag på brk med sandra, och lite med malin! så drog jag och malin till evert, fixade bara litegrann sen åkte hem, vi skjutsade hem mallan-girl och hämtade även min cykel som har punka ... HAHA. den andra dessutom, sepe cyklar !

Sen så duschade jag och mådde dåligt när jag kom hem , la mig och vila i sängen 20min sen ringde sandra och väckte mig sen kom och hämtade mig med moppen haha. Var typ nyvaken då hon kom XD haha , fick iaf 30min sömn (y) , sen kom fredrik matte och nordan en sväng så pratade meed deem .. sen drog vi vidare, hade lite bråttom! Vi skulle hyra film, och jag trodde min plånbok var snodd/bortA!! fick panik, men hittade den i ett litet fack sen .. HAHA fail by meee. sen så drog vi hem till sandra, skulle plugga men slutade med skräckfilm sen skulle vi se twilight men båda somnade. Fortfarande oklart vem som somnade först ;) haha

Sen imorse då, vi klev upp SEX. alltså inte många timmar sömn igen. Sandra var seg som ett as men tog sig upp sen! haha, då drog vi och hade morgon hos monica, sen fixade vi stallet och sen fixade vi foffisen! For till Wf sen, sen skulle sandra tävla, har varit och hjälpt henne då alltså i helgen, vart kul och hon och foffen är skit-duktiga :DSen så skulle dem åka när hon tävlat klaart, så drog till Evert : )

Red idag , evert var skitbråkig som vanligt utanför W.f ... fick ett jävla anfall på han och var nära skicka han på slakt skojjar INTE. Det tog en halv jävla timme att komma förbi fåren, men hade lånat ett spö av helena, och hade fan inte kommit någon vart utan det! haha, seriöst. han hoppar på bakbenen, kastar sig och springer iväg, backar ner i diket och sparkar. Sepe häst. Några som satt på maddes gård sa jag kunde ta en annan väg mellan husena , men jag vägrade , han ska fan gå förbi! Han har gjort det förut, blir så less, dumheter!!! Men sen i skogen var han sjukt fin, och speciellt i galoppen, då var jag stolt över min bäbis :D

Nu är jag iallafall helt jävla slut, ska se en film på datan nu, även fast jag sett dem. men orkar inte tanka hem en ny film nu, haha. Så ska se lite film , sen vila (aa) Sen blir det plugg :( tror jag blir hemma ikväll och pluggar, men man vet ju aldrig ;) MEN , plugga ska jag iallafall göra ! haha


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, tack :)) <3

2010-05-23 @ 16:22:35
URL: http://ssandraholmstrom.blogg.se/
Postat av: sannaa

tycker du ser likadan ut som du brukar? fast inte blond då

2010-05-23 @ 17:03:18
URL: http://indeeed.blogg.se/
Postat av: emma

tjena!

nu är det så att jag har en så kallad "veckans blogg" på min blogg, du kanske vill vara med? det står på bloggen vad du behöver göra. hoppas att du vill vara med för du har en väldigt fin blogg :) kram emma

2010-05-26 @ 21:22:41
URL: http://emmabjorkroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0