Summer feelings

Hej bloggen!

Idag har varit en bra dag, när man inte tänker på dem dåliga sakerna, när man har så kul att man kopplar bort det dåliga! Jaja, dagen började skit tidigt, hade ju stall på morgonen alltså praktik. börjar klockan sju för den som har missat det! haha, men var så nära att stanna hemma. för alla har mattenationella i matte B utom jag typ, så det var bara jag som skulle på praktiken, men tio i sju klev jag upp och cyklade iväg ;-) Hann tro det eller ej till klockan sju! & tur jag for, var underbart väder och var ute och red, det var skitmysigt! Och fick se när dem seminerade en häst och annat. Det var minst sagt trevligt & kul.

Sen cyklade jag hem, duschade, käkade, sminkade mig ; b haha , sen iväg till skolan, men vi började typ en timme senare >< , men var social med söta. sen började vi, skulle se film men vi satt mest och garvade och gormade hela klassen.haha . damp ehja. Sen hade vi då tyska, vi frågade Carina om vi fick plugga hemma och sluta ist för det var så fint väder och så. Men då hade vi tydligen tyska nationella! Jag är körd tänkte jag, så gjorde provet och chansade igenom det, sen satt jag i datasalen och väntade på tessa (som redan hade dragit upptäckte jag sen) haha, och då kmr tyska läraren och säger "Caroline, du klarade nationella, du fick G :-)" jag bah OMGGGG, dampanfall JA. Blev asglad ;) har skitit i tyskan hela jävla året! haha :-D

Sen efter skolan drog jag till frasses och chillade järnet med Tessa, Malin & Sandra :) Och gick även på stan, köpte farligt snygga skor till avslutningen ! Skit jävla höga. Jag KMR bryta alla mina ben, jag lovar. Ni ska få se dem sen ;) Ni kmr dööö :D hihi, dom var värda 550:- fast jag kmr använda dem typ en gång ;)

Nu sitter jag och mamma ute på altan och steker och dricker läsk (illa jag vet!) men myspys :) HEHEHE. ska till Gnetis på ett tag, kanske ska ut och springa sen, vi ser vad som händer ;)


Sliten! har min nya rosa skjorta och mitt nya svampband ;-) hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0