I can't tell you what it really is, I can only tell you what it feels like.

hej bloggen.

jag vaknade för ett tag sen. så försöket om att vända om dygnet
failade för ganska länge sen. mår bättre idag, ska snart prova
äta ngt och se om de går. haha. kunde inte äta något igår iaf.
och mådde illa typ hela kvällen efter att mått bra där ett tag på
eftermiddagen. Det är travgalan ikväll och jag vill jättegärna
dit för de verkar bli skit roligt. Men är nog frisk för att gå!
Dock är de ju middag och allt dära så vill ju gärna kunna äta då!

Nu måste jag börja fundera på vad man ska ha på sig ikv..
hade velat färga håret innan ikväll (mitt har börja tappa färg)
men mamma börjar jobba på ett tag. så tror inte vi hinner åka och köpa.
big problems!!

old picture på mig & Sune! hihi(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0