buuuuuuuuuuuuus

Druckit alkohol? - har väl hänt;)
Rökt? - jodu
Snusat? – Ja. och spydde gjorde jag! vidrigt..
Rökt vattenpipa? - faktiskt inte!!!
Kysst en främling? - eh ja
Fått ett sugmärke? – Ja
Gjort ett sugmärke? - haha ja
Har haft oskyddat sex? - ja.. 
Har strulat med fler än en person under 24 timmar? - ja
Kysst en tjej i klassen? - går ju inte i någon klass nu, men i min förra klass? HELL YEAH!;)
Gjort något dumt? - haha ja, en gång för mycket kanske! men vem bryr sig om hundra år;)
Gjort något som du ångrar? - Ja och mer än en gång!
Strulat med ditt ex? – ja..  
Fixat dig i timmar? – njaa max två kanske? haha
Gråtit inför mer än 10 personer? - säkert, snefylla på party - CHECK!
Smygit ut? säkert!
Haft kvar känslor från ett tidigare förhållande? - asså, ja typ. men inte nu alltså
Sovit bredvid någon av samma kön? - ofcourse!
Sovit brevid någon av motsatt kön? - ofcourse!
Lekt med någons känslor? - ofcourse! haha ne skojja, fast de har jag.. typ ?
Älskat någon så du skulle kunna göra vad som helst för den?- ja, mina älskade vänner, ni vet vilka ni er♥
Gråtit dig till sömns? - jorå
Gråtit framför någon du älskar? - det har jag gjort!
Haft sex ute i skogen? - icket!
Kysst en tjej? - jajjemen!
Vaknat av att du gråter? – jaaaa ! fett obehagligt
Skrikit ord som hora och slampa till någon - jaaa ;)
Mått bättre eller sämre av alkohol? - haha ja ! både och
Slagit någon på skoj? - jorå
Blivit slagen på skoj? - ja? xd
Lärt känna över 10 stycken nya människor? - jaa :-) :-)
Gått bakom ryggen på någon?- har väl hänt HEHÖ  
Varit på sol semester? - YES! usa thailand ! gode stek
Badat i havet? – ja!!
Har haft snöbollskrig? - jaaaaaa 
Sett en hel fotbollsmatch? - ja de har säkert hänt ?
Inte sovit på en hel natt? - yesbox
Varit på sjukhuset? – jorå men inte legat inne själv
Sovit i över 12 timmar? – yaa, fyfan klart !
Sett en film mer än 10 ggr? – typ, jag & lollo, grease, typ hundra gånger ! HAHA
Varit vaken en hel natt? - party all night , and sleep all day ! haha, ne, men klart ja har!
Lärt känna någon via internet? – hmm. jo de har jag !
Velat dö? – ja asså ibland känner man ju lite så , men tror inte jag faktiskt velat dö direkt.. kanske bara en stund haha
Fått ett IG? – hahaha.... ja.
Åkt buss i över 10 timmar - nej fyfan 
Varit ute en hel natt – jaadå
Blivit tagen av polisen – JAA HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0