If you asked me how many times you've crossed my mind, I would say once because you never really left.♥

 
 
tänkte att jag kanske borde starta upp bloggen lite smått nu när jag faktiskt flyttat, gjort en förändring i mitt liv & kanske till och med kan säga att jag har ett, eller hur äre egentligen? haha. jaja. flyttade till göteborg för en vecka sen i alla fall. vilsen norrlänning i "storstaden" , tur jag inte är helt ensam i alla fall! men hittar mer och mer för varje dag i alla fall, gäller att gå ut och kolla sig om kring memorera och försöka klara sig på egen hand. jobbigt när man är van att nästan aldrig göra något ensam å är så beroende av andras hjälp, därför är detta en sån stor utmaning för just mig själv. Har inte flyttat in i min lägenhet än eftersom den inte riktigt är klar, vill inte bo där när de är halvklart saker som inte åkt upp än osv, möbler som inte är färdigbyggda. nu har vi alla varit sjuka till & från så har varit ganska lungt nu två dagar. men ska iallafall lägga upp bilder när allt är klart!:)
 
Jag har åkt på halsfluss insåg jag idag, har varit väldigt förkyld med massor av huvudvärk hosta osv. men ändå kännt mig hyffsat pigg. men kan inte svälja nu och upptäckte väldigt svullna halsmandlar & även prickigt och vidrigt runt dom. så ska till vårdcentralen med jimmy imorgon för orkar inte vara sjuk något mera när jag ska sätta igång med träningen hära. ska ju försöka med mitt hälsosammare liv nu här nere, haha. första nyktra helgen på ett halvår helgen som var. har inte druckit nå läsk sen jag kom hit. lite framsteg för mig i alla fall! Och sa nej till maxmat idag, vem hade kunnat tro det lixom ;-) haha.
 
Idag har jag i alla fall varit på banken och styrt lite grejer. Sen har jag varit ute och gått, varit och solat, solade igår också 20min, sen idag. så brände mig litegrann så har haft lite frossa osv. haha.. sen har jag varit ute på en promenad med nadja och hundarna, det vi orkade. gick till mamma&pappa + gustafs hus och kikade lite, snart kommer dom ner :) och i helgen börjar nadja och jimmy sin flytt, så nu är det fullt upp hära!
 
Börjar jobba på en vecka, då börjar som allt på allvar haha :) ska bli skönt att göra något på dagarna, tjäna lite pengar igen wöhö, har nog varit ledig lite för länge nuuu, saknar faktiskt att jobbaaa, trodde aldrig jag skulle säga det men att bara glida runt flera dagar i sträck och bli sådär äckligt lat & känna att man verkligen inte gör någon nytta, nejnej, aldrig igen! får sån ångest av den tanken.
 
nu ska jag iallafall sova, upp tidigt & till vårdcentralen imorgon vare ja! ♦
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0