Loving someone who doesn't love you back is like hugging a cactus. The tighter you hold on, the more it hurts

godkvällllllll
 
har lite problem med den såhär kallade sömnen just ikväll, även fast jag varit vaken sen åtta imorseee.. segt eller så. sitter och tömmer min dator på bilder nuuu , har typ raderat säkert tusen bilder snart , shit asså. åh har massa mappar kvar! stöört hur mycket bilder man har alltså! men de är ju de bästa! kolla tillbaka på bilderna sen & alla minnen osv. :) sen hur man sett ut till och från också alla åår, haha, alla tusen hårfärger man haft! ångest typ eller vadåå? haha, har nog haft alla hårfärger man kan ha tror jag! men man måste ju testa? ;-)

 
 
 
 
 
 
 
 
 

ROSA HÅR !!!



 
 
 
 
 
 
osvvvvvvvvv, vet bara inte vad jag passar bäst i ;(( har ju brun/röd/lila blandning nu ...
 
VILKEN FÄRG SKA JAG HA ?!?! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0