somewhere deep inside, you must know i miss you

tjänareee.

asså antingen spöregnar det riktigt jävla ordentligt eller så äre typ feta trafiken här utanför vilket jag tvivlar ganska hårt på , men är för lat för att kollla ut genom fönstret haha .. min säng är för skön hehehehe.

har typ städat lite i mitt rum nyss, nu är nästan allt tömmt... flyttar ju till göteborg snart så måste ju som bort med allt, ska inte ha med några möbler eller så heller så ska slänga rubbet typ, har fått ihop alla grejer i typ tre flyttlådor och en resväskaa .. känns lite jobbigt, älskar mitt rum haha.. de är lixom mitt! ajja , kommer ju få fixa & göra lägenheten till mitt egna placeee, kommer bli kul å inreda skiten faktiskt:) dock funderar jag ju på att ta ner min säng, för de är typ de bästa jag har haha, men då måste jag vara utan säng typ en månad, hur kul är de? men kanske köper en till 120 sen sätter jag bah ihop dom så jag får större säng:) får seeeeeee..

ska typ ligga hära å sega ett tag nuu sen ska jag till lulee med nåå folk :-)
sen har jag ingen aning om vafan som händer !



beslutsångesttttttttt. skaffa hårförlängning eller inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0