Tänk om folk var som pengar, då hade man bara kunnat hålla upp dom mot ljuset för att se om dom var äkta eller falska

tänk vad lätt allt hade varit då ?! och man hade inte slösat så mycket av sin tid här i livet på vissa människor .. åh herreee ! syftade på rubriken asså.
 
har varit vaken sen åtta idag, lite trött är jag! men mycket beror nog på att jag är sjuk .. har typ feta huvudvärken & har tappat rösteeen, klev upp åtta då och gick direkt till vårdcentralen med jimmy, han skulle åxå dit så. är ju inte direkt skriven på någon vårdcentral hära så visste om jag skulle kunna träffa någon sjuksköterska(?) idag. man måste typ boka tid , men ja, hade ju tur i alla fall så de var någon som hade avbokat sin tid så jag fick en tid direkt och kolla mig, hade iallafall halsfluss... såå direkt efter jag vart där gick jag till apoteket & hämta ut min mediciin, dom höll på med nå utanför apoteket fotade osv så fick sitta och vänta ett tag, haha. sen fick man någon rolig presentpåse då man hämtade ut sin medicin! hehe :-D
 
hehe lite småroligt grejjsss.
 
jaja, sen gick jag på willys & handlade lite småsaker vi behövde hära + fruskost:) så käkade jag nadja och gustaf å såg lite greys! sen drog gustaf till skolan & jag å nadja har legat här å glott greys , nu ska jag duschaa sen ska vi dra in till stan vid tre typ hur jag nu ska orka det.. men det ska nog gå bra ! har ju varit jävligt pigg trots att jag varit sjuk, hatar å ligga still har typ adhd eller nåååååååå.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0