You know you're in love when the butterflies never fly away

goddaggggggg
 
sjuk & jävlig idag också .. kan typ inte andas och huvudvärken ska vi inte ens tala om! lesslessless. Och uttråkad är jag också, för är själv hemma just nu , funderar på om jag ska dra å sola hehe .. bara lite lixom! orkar inte ligga inne alltså klarar det inte, så tråkigt! Sen funderar jag på om jag kanske skulle dra till min lägenhet också, och bara chilla litegrann, försöka spana in tvättstugan lite osv. Eller bara ligga och sjuka mig, känns som jag smittar ner alla hära haha.. fast nadja har ju blivit friskare nu i alla fall för i helgen å nu igår har hon ju varit jättesjuk.. och gustaf har också börjat hosta nu!
 
tänkte i alla fall vara lite snäll nu & diska hära iallafall! kanske äta någon frukost, men mår mest bara illa, som pricken över i:et har jag ju också världens jävla mensvärk såklart ......... -.- happy times!

haha.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0