do what the fuck you want but you never gonna break me .. ;-)

helluuuu
idag är jag på bättre humööör ! förutom att jag inte får sova ifred haha... först vaknar jag på morgonen av att dolt spammar sönder mig, tänker inte svara om det är dolt! förstår inte varför folk ens ringer med dolt? fett onödigt. wellwelll, sen råkade jag somna igen men då vaknade jag av josses spammattack på sms haha... fast de var typ bra att jag vaknade klockan var ju typ efter fyra...
idag har jag typ städat dammsugit osv, känner mig ganska duktig eftersom deet var väldigt jobbigt! ;-) men hade äntligen ork att göra det eftersom min huvudvärk har försvunnit! yaaaay. sen har jag mejlat idioterna på nelly eftersom dom inte verkar ha ngt numer så hade jag som inget vaal. nu ska jag göra middag haha.. kan inte laga mat överhuvudtaget men tänkte att jag gör ett försök, ska ju flytta hemifrån snart ?! kan ju som vara bra och kunna typ.
sen får vi se vad som händer, lollo var typ sugen på att dra på bränna,
så vi får se, de är ju ändå hyffsat bra väder! ;-)
ska tömma kameran sen också! så kanske lägger upp en liten bildbomb seen ! 

7640245530_de0c40667c_large
Tumblr_m7oky1lisv1r97s6do1_500_large
tråkigt snygg killeeee hehehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0