Don't regret anything you do. Because in the end, it makes you who you are.

Sitter & glor beck just nu på fyran, är hundvakt ikväll åt lilla dutchesss från hunddagiset:) hon ligger i min framtida bebiiisss hundbädd nu och käkarp å ett ben, köpte ett ben åt henne eftersom hennes tänder kliar så mycket nu när dom håller på växa osv, hon är ju bara fem månader :) behöver ju lite uppvärmning nu innan min lilla bebis kommer, blir mycket jobb då, inte lätt med en valp inte och speciellt inte dem hära envisare, kämpigare raserna:) tindra fick vi t.ex inte bråka mycket alls med, hon var så lugn fin och snälla och gjorde inte inne fan mer än en gång under valptiden, & så fin som hon är idag :-)
 
ajjaaa, sov hos mamma igår efter vi vart hos nadjaa, skulle dricka men fick i mig tre cider, sen vart jag less, busa & gosa med vovvarna ist:) blivit nykteristen.se typ? haha, shit helt wierd! ah iaf. kul hos nadja, men det är faktiskt idag som hon fyller år, så Grattis Nadja på 25års dagen ♥
 
Idag vaknade jag vid ett men låg i sängen typ till tre.. kände mig så jävla seg! haha, sen gick jag & mamma ut på en långpromis med Tindra osv, sen kom jimmy å hämta oss så drog vi förbi nadja och hälsade på, käkade lite smörgåstårta osv:) sen drog jag heeem, tog med mig dutchess då från nadja så dom fick valpfritt ikväll haha!
 
Jobb imorgon, känns kul :) ska åka buss med lillen också! får se hur de går :) sen ska jag iväg å skaffa gymkortet som jag skjutit upp ett hyffsat bra tag! men har för mig jimmy sa att dem inte är där på måndagar.. får kolla upp det! måste iaf börja träna nu, fläsket ska borttttttttt! haha ..
 
nu ut och kvällskissa lillen sen sova, hoppas de blir en lugn natt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0