ge upp

gee upp förfan säger jag bah . IAF , Skola idag då , min tyskalärare är i berlin så ingen tyska direkt på morgon så det blev sovmorgon för min del :D men sen klämmdes en liten morgon i stallet in dära såå det blev inte så mkt sovmorgon ändå, sååå 20 i sju kanske klockan var då mamma väckte mig så for vi till stallet. gjorde klart allt på morgonen, skönt :)) Så skolan var väl , eh , chill? ne vene. var sur hela jävla dagen för olika annledniingar.........(!) och jag och amandaJ satt och emo-ade oss och lyssna på great music och förklarade hur mkt livet suger ! <3 och lite cut på det ofc ; )

efter skolan iaf så tog jag bussen hem jag och amme fick typ rejsa ;b hon mee sina småben :D sen då jag kom hem så satt jag vid datorn och käkade middag sen gick jag och nadja ut och gick med tindran ;D då frågade en liten unge nadja om hon var MIN mamma HAHAHAHA , fattade först inte och trodde hon menade tindra men då jag fick veta vaa ungen igentligen menade dog ja typ =)) 

sen kom vii in och då satt jag mera hära och sen träna jag i 45 minuter och har typ duschat och såå nuuu och nu måste jag fixa historian till imorgon :S så extremt jävla jobbigt! har inte boken hemma ... SUCK ! !!!!! !!1 orkar inte igentligen men ska fan göra den och känna mig grym ; ) sovmorgon imorgon åxå och sen slutar jag två på onsdag och torsdag ;D sen går vi inte fredag pga valborgs på torsdag ; ) får see om jag ens gör nå på valborgs längre blir GAAALEN . men ajja vi får se :))) skulle ångra mig som satan om jag inte gjorde det såå ! :)

nu ska jag iaf göra historian sen kanske slänga mig i säng och nöta sex and the city för full rulle ; ) nadja tar ju meeed det imorgon då hon åker så .. får passa på nuu ! pussssss ; )

weelll nobody is perfect ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0