geografi

nu sitter jag och amanda i lilla datasalen :)) vi har geografi men amanda ska skriva ut nå shit : )) vaknade typ skittidigt idag typ före klockan sju typ tjugo i ! var inte ens trött :S och ändå gick jag och la mig typ två på natten ;b skumt men ajja ^^ jag skulle åka med pappa tidigt till skolan men det blev inte så .......... så fick ta bussen som jaa inte åkt på typ hundra år . sofia skrämde mig lite på bussen ;:b höhhö : )) ajja,  jag skrev klart släktsagan igår och det känns skitbra ! hahaha ;b Sen efter geografin har vi svenska och då ska vi typ sitta i cesam !! seriöst jag vill inte skriva referat kan verkligen inte :s åååh, kommer gå skit, där inne sitter man ju och skriver typ prov åde ! det betyder att de vi ska göra är ngt åt de hållet, och det  kmr gå skit för mig för jag behöver typ hjälp ju , åååh leessss.

Sen på tyskan ska vi tydligen gå igenom proven och rätta dom tsm :S men det vill jag ju fan inte göra :S det känns typ helt sepe för jag vill inte svara på grejjer åså för om jag har gjort fel äre ju skämmigt och vill inte att alla andra ska höra vad jag svarat åå så ;p hahaha , hatar ju sånt ^^ varför kan inte läraren bara rätta normalt? irriterandeeee !!

idag efter skolan ska jag iaf vara med lollo : )))) då ska vi på stan och shopppapapap ; ) haha , en present till amanda som fyller år imon :D<3 men skriver inge mer för jag vet att hon läser det hära ;b hahah ! Sen ska jag till stallet sen hem och typ träna elr gå eller något, finns säkert nå plugg att gööra som vanligt!!!! men lär ju inte palla ;b men historian måste typ fixas nuuu ! ajja, ska gå och se vad amanda har för sig nuuu hon råka skriva ut sitt arbete ngn annan stanns eller nååttt hahahah , pussssssssss !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0