grattis mamma <3

hejhej . tänkte jag skriver ett litet inlägg för det var ju ett ganska bra tag sen sist, men har inte riktigt haft tid då det vart mycket med skolan stallet osvosv :) och idag fyller min kära mor år :) 44år , grattis <3 vi har bara firat lite smått med smörgåstårta vi i familjen och så , för på fredag ska mamma och pappa fira sina födelsedagar tsm och typ bjuda hit folk osv : ) hihih , då får dom sina presenter ;) ska på stan en sväng imorgon med maggie tror jag, det blir nice <3<3

har lov nu då , det känns extremt jävla skönt, imorgon blir det att sova ut, fyfan vad nice :D det känns som det var ett jävligt bra tag sen asså :D sen blir det väl plugg imorgon, har tagit hem berget med plugg , får väl se hur mycket som blir gjort under lovet då. Sen så drar tusssooo till egypten imon , gonna miss yaa bitach ! ;**  fan vad hon kmr steka :D

skolan idag var chill ;p kunde egentligen slutat typ strax efter ett men då satt man ju och vänta på tyskan sen såå koms det fram till att vi inte behövde ha lektion och vi fick gå hem men då hade min och fridas buss redan gått så vii hade lektion iaf bara vi två, hahahaha, tyska lixom ! det värstaa ämnet ;b men det roliga är att jag fick hjälp osv och fattar nuuu och typ allt : ) så måndagen efter lovet blire proov, kmr nog gå bra :) sen sa hon ju åxå att jag och frida får oss en guldstjärna; ) hahahaa, som frida sa , kan behövas ;) HAHAAHA ! ;b

Och nu är det intee länge kvar till vi åker till Polen, det är fan värt pengarna , det kmr bli skitkul (: längtar jättemkt att få se allt , att få åka iväg med klassen och att fååå shoppa och bara komma bort :) men kmr sakna min hääääst, men det är ju bara några dagar :) Såå blir inge shoopping före polen iaf, blir tungt, men dåå blire att fetshoppa dära :D Vi ska ju besöka auschwitz, det kmr bli en upplevelse kan jag då säga, men fruktar det ändå lite om man säger sååå , kommer nog vara väldigt jobbigt vad jag har hört från andra och det är ju en ganska logisk tanke, men det är nog väldigt intressant att see, man kan som inte tänka att allt det som hänt där borta verklgen har hänt, men jag tror man verkligen kan förstå att det är sant , att det har hänt, att dom här förintelselägrena verkligen fanns då man är dära och verkligen ser det och så, ja det kommer verkligen bli en upplevelse.

men nu ska jag sova , men hör av mig imorgon , nu när det är lov hoppas jag på en mer aktiv blogg ;) och ni får ursäkta om det är enmiljon stavfel nu, blev ett slarvigt inlägg ;b  PUSSGODNATT:)<3



/ Carro

Kommentarer
Postat av: Maggie :)

Hejsan :) Jo auschwitz var fan hemskt, asså luften och fan allt är konstigt dära, du kommer att märka det! Själv så har jag mest mardrömmar därifrån än idag, usch :S

<3333

2009-04-08 @ 22:20:38
URL: http://magdalenaristrom.blogg.se/
Postat av: Sandra

Kommer att sakna er när ni åker! <3 hoppas att ni får roligt där i alla fall, Ja verkligen otroligt skönt med lov äntligen kan man bra säga ! : )

2009-04-08 @ 22:30:57
URL: http://forelife.blogg.se/
Postat av: Våran vanliga amanda :D

hahahah xD jag ska såå lätt komma och sjunga singstar med din mor på fredag! För vi typ äger på de! ;)) HAHA

2009-04-08 @ 22:31:41
Postat av: Anonym

dax o uppdatera din lilla skitunge? ; )



Puzziz znyggiz

2009-04-13 @ 19:37:54
URL: http://joosssem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0