IDIOT JÄVEL

fan jävla idiot jävel tanken på dig gör mig bara så jävla illamående !! du är så jävla motbjudande att jag dööör !! skaffa ett eget jävla liv och kom inte och förstör mitt ! ! bara att du finns och se ditt äckliga jävla nylle ÄCKLAR MIG !! hela du är så jävla falsk så det SKRIKER om deeeeet, vafan ska du ens dit och göra lixom ?!?! !!!!!! TACK SÅ JÄVLA MKT FÖR DU FINNS .. EH NAT !!!!!!! ! !!! !!11 1!! försvinnn snälllaaaa, det skulle vara luycka för mig !! och om DU hatar mig så jhävla mkt åxå såå kan du väl stanna hemma ist dumskalle!!! ett tips till dig från mig , GÖR DET !




DAMPDAMPDAMPDAMPDAMPDAMPDAMPADMPDAPMADMP !

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAAAAAAAA TACK GÖR DET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! stanna hemma, vafan ska du ens dit å göra!!??!

2009-04-25 @ 17:29:24
Postat av: Anonym

/amanda JJJJ

2009-04-25 @ 17:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0