ja jag ska skita ut alla mina bekymmer

aaah om det nu var så lätt :DD

Vaknade typ ganska sent idag HEEHEHEHEH och skola imorgon (yy) GREAT. jaja , då jaa vakna fick nadja med mig ut på en promenad ...... med tindra då. Men det var lunch (: Sen kom vi in och käkade mackor och nu sitter jag hära , jag måste verkligen plugga idag känner nu att jag borde startat för längesen, men jag är så jävla obrydd såå har inte gjort ett skit under lovet, tog fram mattenboken EN gång faktist men då öppnade jag den aldrig , haha :DD har typ geografi-uppsatsen att skriva, och tyskaprov imorgon, och matteprovet på tisdag och aah sen äre säkert nå mera ^^ känns jättebra (yy) ska iaf städa min garderob nu och mitt rum ; ) sååå skriver sen så får ni väl se nån före och efter bilder om hur vackert jag gör ; )) det ser fan ut som ett jävla bombnedslag nuuu asså !! :S:S:S men det ska dee bli ändring på :D

OMG !!!!! amanda skrev nu att vi har nationella på FREDAG OMGOGMOGMOGMg , shit vaa nervös jag bleeev nuu ;ssss åååhhhh , jag ville inte veta det dära !! ååh, jag är sååå dead ! kom på min begravning ok ? (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0