just love it

just nu sitter jag och ser ugly betty (: men nu slutade deeet.... ajja ;b haha . ska se desperate housewife nuuu :D det är så grymt bra ;b älskareeee ! och nu ska jag även skriva min släktsagaaa, har handskrivit den några sidor men ska finslipa och renskriva och skriva till lite grejer åså nu, måste vara klar imorgon !:S hursomhelst. Hade ju matteprovet idag, det gick åt helvete så ville bah dra därifrån , så gjorde det;b HAHA , läämnade in prover och typ gick, bertil ville prata med mig om provet men jag smet :D HAAHAHA , sen ropa han typ efter mig jag bah ehhh , så drog jag (aa) haha , men kmr ändå få ig i matte så ger upp ;b blir bättre nästa år ju : )) på tal om det så var jag hos syon idag, hon fixade typ en kod åt mig så ska jag kma tillbaka på torsdag (: det blir bra. efter skolan , alltså då jag smitit från matten så gick jag till coop sen mötte jag lollo såå följde jag henne hem och träffade lill melvin b.la :D fan vad söt han är ;b sen tog vi bussen till stallet : )) fixade allt dära och såå sen såå hämtade mamma mig :)) fullproppad bil ! nadja och gugget var med ;b höhöhö , och bilen full med flyttlådor typ !! nadja flyttar ju till gbg på tisdag. sorligt .. kmr sakna hon !

Sen då jag kom hem så käka jag nån macka sen gick jag nadja och gustaf en promenad tindra ;b typ 40 minuter :)) seeen så började jag skriva på släktsagan ;bb och nu sitter jag hära typ :D inte så händelserik dag :DD ringde och snacka med maggie i stallet : )) kände att jag behövde prata med hon det var typ hundra år sen ,kändes det som iaf :O så det behövdes , den där kvarten elr vaa det nu kan ha varit var nog den kortaste kvarten i hela mitt liv, vii måste umgås snarast !! : ))) <33

nu måste jag skriva klart uppsatsen om jag ska kunna sova ikväll ;b pussssssssssssss : ))

Kommentarer
Postat av: Maggie

2009-04-21 @ 21:22:55
Postat av: Maggie (:

jaa vi måste umgås snarast, dör typ annars:( <333 miss you som sjutton!!!!(L)

2009-04-21 @ 21:27:02
URL: http://magdalenaristrom.blogg.se/
Postat av: Maggie (:

jaa vi måste umgås snarast, dör typ annars:( <333 miss you som sjutton!!!!(L)

2009-04-21 @ 21:27:41
URL: http://magdalenaristrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0