less

fan vad less jag är , ni kanske undrar på vad, kanske på allt? ååh, blir så jävla irriterad ngn gång, varför måste allt vara skit varför kan inte allt bara vara bra, varför kan man inte bara få vara glad och le och verkligen känna att livet leker ngn jävla gång? alltid ska det vara ngt... alltid ska man behöva gå och vara ledsen elr deprimerad , eller ha bekymmer eller nå , sånt är livet säger , livet är hårt, men jag har fan aldrig sagt att jag är stark nog att leva livet, vem fan har sagt det lixom? när ska man få vara riktigtriktigt lycklig? man ska göra framsteg i livet och man mår som bäst då allt går framåt , men för mig går allt bakåt elr åt helvete ... helvete !!!!


ursäkta om ni tror jag sitter och tkr synd om mig själv men så är det inte , jag måste få skriva av mig!!

lycklig är jag då jag är med mina bästa vänner åh min familj <33 och när jag får vara i stallet med min älskadeälskade evert bby <3 hur ska jag klara mig utan dig? du är mitt allt , allt är en kort beskrivning , för jag kan verkligen inte med ord beskriva , det går inte. men allt , där har ni det ! (L)

och snart är lovet slut , känns som man inte är utvilad nog , och massa plugg som jag har skitit i att göra , smart dära carrooo , ajja det blir bättre nästa år ! nu blir det väl sova? goodnight bitchessssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0