montag

okej jag skulle ju städa min garderob och det åh fotat men har inte riktigt tid för måste plugga och massa åh ja:D sååå ni får vänta med det iaf ;) hahaha , inget å se ändå jaa lovar :D hursom , skolan var tuff idag men har saknat mina babes , och dagens höjdpunkt var nog i datasalen med sång från treorna och ett brakat bord av typ JONATHAN , HAHAHAHA fan vaa smart (yy) efter skolan hämtade mamma mig så åkte vi hem , hon har typ fixat evert åt mig : )) så åt jag middag och nuu sitter jag hära och ska ut och gå med Najdaa ;b Sen ska jag fetplugga matteee! taggaaa matteprovet ammmäää ; ))

skulle gå till syon idag men hon var inte däära ! :s får damp ! hon måste fan vara där imorgon annars avlider jag ju garanterat , men jaja hoppas på det bästa. det här är ju inte något jag kan skjuta upp så ;b
 
ser nu att jag verkligen skulle behöva städa rummet idag.. hmm ! kanske tar och gör det iaf ... och garderoben .. hmm . skitsamma får se hur jag gör , som sagt, plugga matte är ngt jag verkligen måste göra just nu! :P Men nadja väntar ska kila nu :D Pussssssssss <3 : )


jaaag redo och taggad för skolan ;b elr så inte haha


Kommentarer
Postat av: Amandah

Svar: HAHA jaaa :D Fast det var inte min franska ;) Utan jag hjälpte ju vår allas käre vän Jojjan ;D

2009-04-20 @ 18:09:50
URL: http://amandahslife.blogg.se/
Postat av: Matte_girl_proffs_cool

MVG IMRG ROSEN!!! TAGG :D HAAHAHHAH <3<3<3

2009-04-20 @ 19:55:38
Postat av: emma

haha bordet som brakade, oh yes ;)

2009-04-20 @ 21:44:01
URL: http://emmanilss0n.blogg.se/
Postat av: josse

haha lite grann ja, en nigger!

2009-04-20 @ 22:02:41
URL: http://josefinacyreus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0