referat

har svenska nu , och vi skriver referat , det är igentligen som ett prov men ändå fick vi gå och skriva det typ tsm i datasalen ;b ajja, alla är typ upptagna med sitt och satsar röven av sig men jag palllar fan inge mer det går verkligen inte bra ;b haha , vivvis kmr säkert ändå inte godkänna mig ............. hon är stenhård  ju o; ååh !! men iaf , sen efter svenskan har vi MATTE <3 <3  härligt ... NAT . men har bestämmt att gå på den ;b men tror jag tar bussen till stallet efter skolan för jag orkar inte ta bussen hem och sen cykla :S för slutar ju ändå ganska sent, halv fyra. men får se kanske åker hem å käkar middag. sen idag ska jag typ renskriva historian kanske. juste snacka med åke idag fick G på historia uppsatsen , härligt var lite orolig dära.

sen ska jag åxå träääna och så tänker jag följa och skjutsa nadja till flyget !! kmr typ lipaaa såå känslig som jag är ! menmen sånt är livet i gueess? mhh nu har jag skit ont i magen för käkade ett äpple på lunchen så håller på dö nu. men smällar man får ta ^^ så käkar sen . nu har jag bestämmt mig åker till stallet dirr efter skolan ;b haha . för måste snabba mig !! så jag hinner käka och träna !!! innan vi åker . nu måste jag fortsätta på referatet ... kmr inte gå bra kan jag då förvarna ; ) pusssheeeejjjs !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0