sovmorgon

har sovmorgon idag ((: skönt som fan men hade inte tackat nej till att sova lite längre =)) , snart ska mamma skjutsa mig till skolan dååå , slutaar halvfyra idag och har bara tre lektioner, då känns fan dagen som en evighet !! ajjaa, sitter vid syrrans dator nuu för den var på , det var inte min (aa) haha , hoppas det inte gör ngt (: idag ska jag skrivaa på släktsagan och dra till stallet, vad jag vet nu, matteprov idag åxå haha , kmr inte gå såå bra om jag får säga det själv ;b skulle plugga matte igår men då somnade jag ist och sov nåra timmar, så hade skitsvårt att somna assåå det var hemskt låg uppe typ till tvåå, suuuuuuuuuuck . Hoppas jag träffar maggie idag , det var typ evigheter sen <3 sen måste jag fixa en present till EN VISS PERSON som fyller år på torsdag ; )) nee nu måste jag gå och borsta tänderna :D pusssssss

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag vet nån som fyller år på torsdag :D:D hihi

2009-04-21 @ 18:05:39
URL: http://amanddam.blogg.se/
Postat av: Maggie :)

Hejsan gumman ;P hehhe vi träffades inte eller sååågs men du ringde senare på em :) Blev glad för det, <33 Löveyou<3<33<33<3<3<<33

2009-04-21 @ 20:38:09
URL: http://magdalenaristrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0