träningsvärk

man ska inte träna ! man får bara träningsvärk och det gör ont ;b fast det är ju för man är otränad .. och man måste träna för att bli vältränad.. hm ajja :P ahhaha det går väl över så småningom ;) kommer få lida då jag ska träna om en liten stund ;b haha , fetaste träningsvärken!

chilldag i skolan idag då , men känner mig stressaad och känns som jag har extremt mkt just nu. döda mig? =) efter skolan så  gick jag och ammää in till stan osv jag åkte till stallet och gjorde klart och samtalde lite med amanda i telefonen ;b sen kom mamma och hämta mig så for vi och handla och sen skogen med Tindra :) Hon älskar verkligen att vara i skogen, alltså Tindra. Helt lycklig blir hon och hon spårar och springer och busar och äter pinnar och hela köret ;b haha, härligt åh se :) 

asså seriöst! så jävla förbannad jag blir på en viss person hela jävla tiden, H*n stör mig extremt jävla mycket , så jävla falsk så det går inte med ord att beskriva seriöst gå för fan och lägg dig jävla offer, ååhhh. ingen bryr sig i dig ändå och gå runt och tyck synd om dig själv då och hitta på massa skit och sno ens vänner visst gör det ! sepepepespsepepepspspespespe!! !! !!!! !!!!!!!!!!!!! !!

måste få skriva av mig, arg kan jag vara åxå , och när jag väl är arg så är jag arg ;b menmen , nu är vi inne på april och det känns extremt jävla skönt :) nu är det verkligen inte länge kvar till sommaren alltså :) och snart valborgs och allting ! =) så grymt kul ;b sen snart påsklov, det ska bli så jävla skönt :D fast vi just hade lov men är redan grymt less ;b haahaha, men kan man bli annat än less på samhälls? men amanda ska åka till egypten på påsklovet den jäveln :( och lefta mig här hemma i bajshålan och kylan :( fast det är ju påväg och bli varmt men ändååå !! vill också utomlands och sola och steka och bli lite niggah ! :( nåja, nu har jag inte så mkt mer åh skriva ska städa mitt rum nu och försöka vara LITE duktig sen ska jag plugga en massa som vanligt och ah, inget speciellt händer ikv med andra ord =)

Dagens horoskop (: Torsdag 2/4

Väduren 21/3-20/4

Du trivs inte riktigt utan att kunna sätta fingret på varför. Många små konflikter, gott om tjafs.

Oxen 21/4-21/5

Bra dag för att träffa vänner eller för att lära känna arbetskamrater lite bättre. Väldigt mysig kväll.

Tvillingarna 22/5-21/6

Torsdagen handlar mycket om praktiska saker och ekonomiska beslut. Eftertanke kan vara lönsamt.

Kräftan 22/6-22/7

Månen sätter fart på din torsdag. Du mår extra bra av att njuta, så ge dig själv utrymme och lite lyx.

Lejonet 23/7-23/8

Din torsdag blir livligare än du skulle önska. Du är efterfrågad och egentligen vill du ha lugn och ro.

Jungfrun 24/8-23/9

Kanske lite romantik men mest vardag. Torsdagen stressar dig i varje fall inte. Gott om pauser.

Vågen 24/9-23/10

Allt möjligt irriterar dig och i värsta fall går du från gräl till gräl. Du behöver massor av utrymme.

Skorpionen 24/10-22/11

Torsdagen blir riktigt mysig om du kryddar den med skratt och humor. Du behöver få slappna av lite.

Skytten 23/11-21/12

Rätt underhållande dag trots att du egentligen tänkt fokusera på diverse praktiska saker. Nya planer.

Stenbocken 22/12-20/1

Lite väl stressig torsdag. Trots att du känner dig energisk blir det ansträngande och ganska jäktigt.

Vattumannen 21/1-18/2

Det finns nöjen som lockar men helst fokuserar du faktiskt på praktiska saker. Du vill se resultat.

Fiskarna 19/2-20/3

Torsdagen blir avkopplande och mysig, även om du blir tvungen att ta i på skarpen mot en påflugen person.

själv är jag vågen, och tycker faktist det passade in på mig idag, brukar era horoskop stämma? Svarasvarasvara! :)

ros åh tuss ! ;*


/ Carro


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jungfrun - ingen dag stressar väl mig? hah ;)

2009-04-02 @ 19:36:57
URL: http://nadjaanglow.blogg.se/
Postat av: Maggie :)

Tvillingarna - stämmer alltid XD :) haha!

2009-04-02 @ 22:36:52
URL: http://magdalenaristrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0