tyska

Godmorgon ! asså shit, jag är extremt jävla trött, sitter i skolan nu och har tyska, vi sitter och jobbar i glosmaskinen och frida den jääveln kmr aldrig ;( xD  Igår gick jag och la mig väldigt tidigt för att vara mig , klockan var strax efter tio. Skönt att sova då jag bara har sovit 10 timmar sammanlagt i helgen, har haft ganska fullt upp och har inte haft tid att skriva i bloggen ;b så ni får ursäkta : ) men det är ju alltid lika trevligt att kliva upp en måndagmorgon.. nat. Men troligast så går vi bara till onsdag den här veckan ;b långfredag på freeeedag sen på torsdag har vi igentligen skola men vi kanske slipper för vi har bara tre lektioner sen har vi ingen data osv, ah hoppas det iaf :) skulle vara jävligt skönt ;b

Idag ska jag förnya mitt pass, mitt har tydligen gått ut... great ! sen ska jag till resebyrån och fixa med biljetterna till polen , greeat (y) :D Så det kmr ju ta lite tid sen så har jag två prov att plugga till denna vecka. härligt ... !  eller så inte. ska bli skitskönt med lov, det är efterlängtat tro mig :D Ska typ bara tare jävligt lungt å vara med kompisar ;) Vad ska ni göra ?=) SVARA !! ; )

Horoskop för måndagen


Väduren 21/3-20/4

Din måndag handlar om arbete eller studier. Du lär dig något nytt som genast kommer till användning.

Oxen 21/4-21/5

Måndagen blir oväntat avkopplande och trevlig. Kanske planerar du något roligt med dina kolleger.

Tvillingarna 22/5-21/6

En rolig måndag, men du har lite svårt att koppla av. Andras bekymmer skapar viss oro hos dig.

Kräftan 22/6-22/7

Måndagen passar för umgänge, men bara med människor som du delar mycket med. Stor grälrisk annars.

Lejonet 23/7-23/8

En rolig måndag som kan förbättra din ekonomi eller leda till att du gör ett riktigt angenämt fynd.

Jungfrun 24/8-23/9

Månen ger dig en sensuell, mysig måndag som passar fint för lite extra lyx och skön lättja. Unna dig.

Vågen 24/9-23/10

Du sänker tempot trots omgivningens protester. Du behöver hämta andan, varva ner. Inget händer.

Skorpionen 24/10-22/11

Måndagen ger viss möjlighet till romantik, men det krävs en medveten satsning och du är inte så sugen.

Skytten 23/11-21/12

Du oroar dig för din ekonomi trots att du förmodligen inte har några akuta bekymmer. Många funderingar.

Stenbocken 22/12-20/1

En trevlig måndag som kan trassla lite om andra försöker bestämma åt dig. Det gillar du inte alls.

Vattumannen 21/1-18/2

Du försöker tänka framåt men det är svårt när andra hela tiden ändrar sina planer. Tålamod krävs.

Fiskarna 19/2-20/3

Måndagen blir spännande och det beror nästan helt och hållet på dina egna infall. Våga chansa lite.

jahapp , vågen - ingenting händer , det låter lite otrovärdigt eftersom jag har asmkt att göra , men det kanske slutar med att jag sitter vid datorn hela dagen ist som vanligt ? ;) haha nejnej , det får fan inte hända ^^

Bjuder på en egobild !




/ Carro


Kommentarer
Postat av: Lollo

hahaha carro EGENTLIGEN !! :D:D:D

2009-04-06 @ 14:58:53
Postat av: Amanda

hahahahha xD caroline vafan de ska vara E! xD

2009-04-06 @ 19:29:44
Postat av: sanna

jaadu, det ska vi väll inte nämna

2009-04-07 @ 11:49:39
URL: http://indeeed.blogg.se/
Postat av: Sär-Pekka

EGO! ;O

2009-04-19 @ 20:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0