värme

deet är stekhett ute ! skit skönt så ska inte klaga :)) men höll ju på avlida inne i stan ! ajja , skolan idag var väldigt CHILL ;b men ångra att jag inte gick på datan , tog en sovmorgon ;b haha , hursomhelst fick skjuts av pappa och lugnet till skolan : )) sen så första lektionen för mig då var samhälls och dåå behövde vi inte göra ngt såå då chillade vi bara i datasalen och gick och typ åt sen såå hade vi då skit lång lunch så vi gick och såg en film som teknik treorna hade gjort, alltså doms projektarbete ;b den var typ svinrolig haha : )) sen sååå hade vi engelska då berätta katarina om sina resor till holland och australien : ))

sen fick vi sluta, slutade tidigare då gick jag och ammää J och sara G till stan en sväng jag kollade på presenter till amanda och hittade faktist nååå idag, och snart ska jag fixa den tredje grejjen, men amanda M är en av mina trogna läsare såå ska inte berätta mer om det ;) Hon fyller år idag min baee :D GRATTIS <33 och stort grattis till josse också som fyller 20år ;)

Sen drog sara och ammää med bussarna och jag gick runt alonee på stan ett tag till min buss kom ;b var skitvarmt och var astööörstig ;b haha ,, men ni sitter jag hära med ett glas loka. men det smaka skit ;b EHEHEHH . Idag börjar mina nyttiga dagar är det tänkt utan godis osv och så klart massa träning. får see hur länge det håller sig ;D då mamma slutar tror jag vi åker och handlar, dåå ska jag köpa lite nyttig föda ;) höhhööh. måste ju kunna visa mig i bikini i sommar !!!!

Sen ska måste jag träna lite på historian också, och förbereda mig för nationella imorgon :P omg, jag är inte bra när det gäller skriva uppsatser på engelska ioaf ;b stavar som en kratta ! men blev glad igår för då fick jag G på tyska provet som jag trodde jag skulle faila totalt på ;b kändes bra : )) Ska typ iaf fixaa med presenterna nu och sen typ gå ut och sola elr gåå ; ) vi hörs seeen , puuuuuuuuuuuuusssss : )

- snyggt ; )) jag var sådär lagomt sliten åxå , enjoyy ;*

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0