yes

hejhej . idag försov jag mig , ett klart tecken på att jag  verkligen har haft sovmorgon förlänge nu ;) sååå gick på andra lektionen vilket var svenska, dåå typ gjorde vi ngt papper sen fick vi sluta. sen hade vi lunch osv. och sen idrott, vi spela basket och det var skitkul : ) och sen slutade jag , chill som satan alltså så mami kom och hämta mig och vi for och handlade osv sen åkte vi hem : ))

då jag kom hem satt jag bah och slöa framför datorn <3 sen kom mamma hem och då for vi typ till Sara G och hämtade kakorna : )) 17 kaklådor som vi ska säljaa ! har nu 6 st kvaar för fick just en beställning på två kaklådor ;) GREAAT . så dom är nog slut snart får vi hoppas. sen efter jag hämtat dom for jag iaf till amadna och var med hon ett tag, mattsson kanske jag borde tilllägga. och sökte dåååå och det så imrogon ska jag lämna in valet : )) hoho, det kmr bli bäst elr hur giiiiiiiiiiirls ? =))

sen tog jag bussen till stallet och pysslade om med bäbis evert <33 : )) han var jättelugn och trött för att han hade varit ute helaa dagen : )) såå jag spolade av hans ben och bortstade igenom honom och sådära, han blev jättesnygg ;) sen kom mamma och hämta mig så har jag sett greys och nu snart ska jag se sex and the city och sova ;) imorgon är det valborgs och är iaf bestämmt att jag ska till amandah =) hihihhohoh. kmr bli gut i hope. och har bara en lektion sen dom andra är frivilliga och vi ska bara köra lite hard work på samhällsen sen gittar jag och ammäägirl ;) det var allt från mig idag pusssssbyyyeee bitchess ;))


finns det ngn som saknar snön igentligen ? ;b


Kommentarer
Postat av: Anonym

det blir inte alls bra:( miss you already!<33 våra smarta hjärnor (L)

2009-04-29 @ 23:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0