Bilbrand

Bilbrand utanför mataffär

En personbil fattade eld utanför Ica Kvantum i Boden efter klockan 16 på tisdagen. Det är okänt varför bilen började brinna, men ingen person kom till skada.


* taget från - http://www.nsd.se/nyheter/artikel.aspx?ArticleID=4822313

Jag och mamma var nämligen och köpa mat från max idag, HEHE gott som bara den! iallafall , så står vi i drive in.en så ser vi en brandbil och massa folk osv, så kör vi ut från drive in.en då vi fått våran mat och ser bilen, fast då var den släckt. Motorhuven stod typ öppen och var helt svart och typ rök . och det var vatten överallt, haha asså shit, den kunde typ ha sprängts va? eller? :P haha, läskigt iaf ! kul att sitta i en bil så börjar den brinna bah ah tjenna. haha nejj inte så trevligt va.

ikväll är mamma och pappa i stugan över natten och gör även vinter därborta. Jag och gustaf stanna hemma, skola imorgon ju (y) tyst hemma nu när det bara är vi hemma. lite tråkigt faktist, ajja. ska sova på ett tag. sovmorgon imorgon igen , det tackar man inte nej till eller hur ? =)


Kommentarer
Postat av: Sandra

E jag friskt ska vi fan hitta på nått ;) Fast mamma kommer inte vilja det + hon kommer nå vilja köra mig xD haha

2009-08-27 @ 22:51:10
URL: http://sassaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0