dålig uppdatering

förlåt för den dåliga uppdateringen, men jag antar att det blir så när man är sjuk och jobbar samtidigt , det är väldigt jobbigt! har lyckats somna efter jobbet både igår och idag, känns ju extremt lyckat (Y) både idag och igår har det varit hemskt jävla åskväder, igår slog ju blixten ner i coop ! haha , härligt. men iaf, tkr det är ganska mysigt med regn och åskan, men inte hela tiden ! hehehehe. Idag på jobbet fråga dan om jag vill rida bellman, haha ! jag frågade om jag inte var för stor men det sa han att jag inte var , eller ja , att bellman orkar, så jag och malin har ridit i paddocken, bellman skulle kondis träna , och jag har inte ridit på fleeeera månader ;D haha , elr jag har ju skrittat men inte galopperat och travat, man har nästan glömt hur jobbigt det är att rida ! saknar det väldigt mkt! det var jättekul , fast bellman är så liten , han är ju b ponny ! hahah , han tar snabba korta steg, blev lite jobbigt att rida lätt ;D haha men det funkade väl. tror jag kmr ha träningsvärk imorgon ;D btw så var jag till pikeur på lunchen och hämta ridklläder till då jag skulle rida , surrade på med helena, längtar grymt mkt till hääästen kommer hem :) hihi , och sandra kom förbi en sväng till brk åxå, det var då gode trevligt :D dock bara en stund , men inte göre nåå , bättre än att int komma alls :D

Sen fick jag och malin jobba över en och en halv timme, för massa hästar skulle in, och även harry som står nere vid luleåvägen ! fyfan, först körde vi med malin moppe dit ner , och där står ju harry och king go, och så skulle jag hämta harry och malin körde tbx till stallet, så skulle jag gena genom andra sommarhagen brevid som resten av brk hästarna står, då när jag väl kmr in i den hagen så får harry sepe damp och börjar bocka och sparka mot mig , sepehäst! jag fick damp men han fortsatte och dels började galoppera runt när jag höll i han , sen kom jag precis fram till grinden och skulle gå ut, då kastar sig psyket åt helvete bakåt och jag ramlar rätt i marken och släpper han för han är stark som ett as, såå sparkar han rätt ut mot mig , tur han inte pricka , sepehäst. så vare bara gå tillbaka och hämta idioten, gick inte så jävla bra, fick ringa efter hjälp och mobiljäveln blev blöt och pajjade, fyfan vad arg jag var, det SPÖREGNADE och åskade när detta hände ! det gjorde ju VERKLIGEN saken bättre, eh NAT . suck ... ! sen kom malin iaf och hjälpte mig och tog över hästen, så ringeer dom och så ska såklart king go över till brk hagen åxå, fyfan så fick jag gå tillbaka , och han var ju helt uppe i varv pga åskan, asså fyfan ! haha , var så jävla arg. sen när jag kommer upp, sjöööblöt och kall måste vi städa undan i caféteriann åxå , greeat. for hem kring halv sex , sjöööblöt. perfekt när jag är sjuk och allt, somnade nästan dirrekt jag kom hem, eheheheh och vaknade vid halv nio då mamma väckte mig , så lär inte sova ikv men inte fan göre mig nå ,

var nyss på godis arenan , kööpte cola åt min broder och halstabletter<3 till mig , fyfan , känns som ngn sitter och sågar in i halsen på mig, går inte att beskriva smärtan, är så jävla less. kan det bara inte bli bra, kan inte ens svälja !! inte så jävla skönt, ajja nu ska jag chilla på och se lite sex and the city elr nå! kikar ut genom fönstret och det är kolsvart på himlen, vet inte om det åskar nu , om inte annat kmr det väl, var ute med tindra för en halv timme sen då blixtra det på uta helvetee , läskigt men ändå ganska myyys ;D ajja , goooodnattttt : )

bellman : )

Kommentarer
Postat av: Maggie

Cp häst Harry är !!! Det har verkligen åskat mkt nu ;S igår 2 gånger och idag 2gånger :S::S:S:S inge bra :S

KRYA PÅÅÅ DIGGG <333333333

2009-08-11 @ 22:46:33
URL: http://magdalenaristrom.blogg.se/
Postat av: Soma

jaa, längtar som fan tills låtarna släpps:D OCH TILLS DOM KMR TILL SVERIGE:D::D

2009-08-13 @ 20:43:20
URL: http://somaa.blogg.se/
Postat av: I S A B E L L E ♥

jaa! skitmysigt! :D

2009-08-15 @ 17:00:42
URL: http://isabelle.blogg.se/
Postat av: josse

Fyfan vad sjukt!! Och vad Cp harry var:/

2009-08-17 @ 22:28:34
URL: http://jossebjorklund.blogg.se/
Postat av: malin

nice blogg gumman :D

2009-08-17 @ 22:38:00
URL: http://bergmanmalin.blogg.se/
Postat av: malin

nice blogg gumman :D

2009-08-17 @ 22:38:13
URL: http://bergmanmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0