Gårdagen

Igår hade vi jätte kul :D framåt kvällen åkte jag in till stan för att käka på max med sanna sandra och lollo :D smalt jag vet , men har som inte gått så bra för mig att hålla min lilla diet denna vecka, och när man är sjuk går det typ inte att träna heller , men jag hoppas det blir en bättre vecka ;D men iaf , så käka vi dära och snacka om allt och inget ;) hahaha ! och sen for vi vidare till kioskpiraten (lååångt) och skulle hyra film , men dära fanns det ju inga filmer, alla var fan uthyrda ! så sanna och sandra for till shell, jag och lollo satt åh vänta ;D träffade malin och ellen ;D haha , sen parkerade en skäggig gubbe mitt på vägen utanför kp , haha ! jag och lollo garva typ för bilen baki kom inte fram, sen var dom otrevligaa mot oss :( ahaha , om det var till oss dom mena ;O men skitsamma ! iaaaaaf, sen for vi till sanna efter vi köpt godis :D och fail sanna skulle köra moppe, men fick några motorstopp, PAAHAHAHA .

haha , såg båda filmerna, dom var fan ganska bra asså, första var kristen med i från twilight och nästa film handlade om pratande och köttätande växter ;D haha, mådde inte bra efter andra filmen asså ! sen iaf efter filmerna skulle vi åka på kyrkogården och skrämma upp oss, vi lyckades ganska bra må jag säga, sen cyklade vi runt lite och jaa, smällare <3 EHEHEHEH . sen typ cyklade jag hem , typ nån gång (y) ahaha. och släppte aldrig mina kära lördagsgodispåse :D haha.

     

Kommentarer
Postat av: Lollo

hahaha det var typ kul,, HUNDBAJSSOPTUNNAN xD

2009-08-09 @ 15:49:56
Postat av: Emma

tack så mkt!

glöm inte tävlingen som kommer inom kort!

2009-08-09 @ 17:07:46
URL: http://emmaeriica.blogg.se/
Postat av: johanna

fin blogg! hur är de med dig?;) kram

2009-08-10 @ 01:15:35
URL: http://johannablomstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0