Gnet Evert ♥

Finner inte ord hur mycket du betyder för mig, du är helt underbar , jag älskar dig så otroligt mycket så det verkligen gör ont , påriktigt. Därför tänker jag kämpa och göra allt för att du ska bli okej, för du är mitt liv och du gör mig lycklig, och det är dig jag vill spendera min fritid med och det är dig jag vill vara med, för att vara lycklig är det bästa jag vet, skulle nog inte klara mig utan dig, längtar så otroligt mycket till du kommer hem <3 , då ska vi börja om helt från början, och du ska bli bra mitt hjärta, för det vet jag att du kommer, vi kan klara det tillsammans, nej. vi kan klara ALLT tillsammans  ♥


Kommentarer
Postat av: FREDRIKA

Det kan du, det lärde vi oss på iv. Man är aldrig dålig, man försöker bara inte. Man intalar sig själv att allt ska gå dåligt. Och ja då går det ju inte spc bra.

2009-08-21 @ 20:14:51
URL: http://lifeisplaying.blogg.se/
Postat av: maliin

jaa, men typ inte i irl ;o

2009-08-22 @ 00:23:20
URL: http://maaaalliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0