godkväll

tjenaretjenare alla läsare :) alltså jag börjar misstänka att min blogg kanske är ganska tråkig , men jag vet inte , jag har ju några läsare ändå men jag bloggar ju lixom om något vettigt om man säger så, haha så ni får gärna säga vad ni tkr jag borde blogga om eller bara fortsätta som jag gör elr så , ah vad vet jag ;D vet som inte alltid vad jag ska skriva, haha.

Idag iallafall var det ju då skola, vaknade vid sju fast klev upp lite senare då såklart, var på skolan typ tio över åtta, trodde vi skulle ha företagsekonomi a men så vare tydligen inte utan då skulle vi se på redovisningarna från prag och krakow, haha ganska chill men ganska pinsamt också med alla bilder ;D haha, sen har man bara chillat runt på skolan , käkat lunch (y) chillat lite till , haft matte, snackat med matte läraren om matte a osv. sen slutade vi : )) ganska chill dag då med andra ord ! skulle inte sitta helt fel om alla skoldagar var såhär chill men det fungerar ju inte riktigt så haha ;D tyvärr.

efter skolan cyklade jag hem till en ensam tindran som blev jätteglad när man kom hem =) gick ut med henne så kasta jag leksak och rastade henne : ) gick in, satte mig vid datan och blev fast  däär ett bra tag ;D haha. är typ inte ens kul att bah sitta vid msn osv; D haha men göre iaf , nöter mest facebook och läser bloggar, helt seriöst det bästa jag vet ! så länka era bloggar för älskar att läsa :) du kan skriva om vad som helst bara älskar åh läsa :D haha , mycket till liv jag har (y) men nu när skolan börjar på allvar och sen då evert kommer hem kmr det bli ont om tid till datan osv ;D haha . fick höra idag också av lollo att dom sett BJÖRN på slingorna på bränslan, känns ju trevligt att höra, EH NAAAT . fyfan dör ju bara jag möter en älg , asså omg hoppas dom hittar björnjäveln ! och den sägs tydligen ha varit kring flarken åxå där min älskade evert står !! :( åh, hahaha ! hoppas den går i ide snart eller nåå ! även fast det är ett taag ändå kvar till vintern! asså omg . läskigtläskigt.

nu ikväll skulle iallafall jag och tindra ut på en långsväng, det stod mellan det eller en joggingtur men tog henne eftersom hon sprang runt hära och ville ut. så vi gick och mötte upp erica och leslie , leslie är tindras mamma för dom som inte vet :) dom fick busa dära vid godis arenan och ja och erica surrade på : ) var ute över en timme : ) härligthärligt ! Tindra har slocknat nu och sover som en stock, snarkar så det dånaaar gör hon åxå : ) haha . Och jag , ja jag ska gå och lägga mig klockan elva är det tänkt, 8minuter kvar :) har borstat tänderna och tvättat bort sminket och ansiktet osv , så efter det här inlägget så blire sova för mig : ) sovmorgon imorgon , för språket börjar inte förän nästa vecka, skönt som sjutton! bloggar mera imorgon och nu tänkte jag lägga upp bilder på vad jag använder för produkter på kvällen : ) pussssssssss

Tvättar bort sminket med Garniers sminkborttagning, från dollarstore (y) haha, men funkar jättebra : )


Till höger är det Nivea visage Wash off cleaning gel som avlägsnar smuts och orenheter : )
Till Vänster är det en återfuktningskräm man ska använda efteråt, Nivea visage gel cream (y)



fått detta av min syster så vet inte alls var det kmr ifrån :)


Kommentarer
Postat av: Erica

Haha Leslie med =) Helt utslagen är hon,

Jobbigt att busa med ungdomar HAHA :D

2009-08-26 @ 23:07:23
URL: http://lesliefrejatyson.blogg.se/
Postat av: Maggie

JÄVLAR var du skriver långt :) Men det är alltid kul att läsa :)



FY FAN ATT SE EN BJÖRN LIKSOM :OOOOO Såg en idag :O HAHAHA XDDDD asg HAHAHA

2009-08-26 @ 23:34:27
URL: http://magdalenaristrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaa skolan <3 NAAAAT!! men jaa.. håller med tänk om alla skoldagar var så!! ; )

2009-08-27 @ 19:43:15
Postat av: Sandra

Klart du är! :D Nej den är juh rolig att läsa :D

2009-08-27 @ 19:43:30
URL: http://forelife.blogg.se/
Postat av: TessA

glömde skriva namn i förra ;b

2009-08-27 @ 19:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0