Godmorgon

uppe idag igen , börjar nog snart vänja mig att kliva upp. men nu börjar jag bli sjuk åxå ! vilket inte känns så jävla kul! har jääätte ont i halsmandlarna och när jag sväljer göre ont i halsen ända upp till skallen , och är snuvig osv !! men det brukar alltid vara värst på morgonen , eller? frågan är nu bara om jag borde träna? jag vill ju ! :o idag är jag inte lika trött, och nu ska ni få höra, jag gick och la mig 20 i tio igår ! HAHAHA , det har jag inte gjort på heela sommarlovet typ ;D det är typ inte nice, haha. men snart är det fredag och ska sova som aldrig förr i helgen ;) och jag är typ lycklig för tillfället för att sex and the city är finaly klart och nu har jag alla sex säsonger på datan :D HIHIHIHI, nu kan jag nöta som fan :D men är typ för trött efter jobbet för att ens se på tv! xD ajja, have a nice daay skriver sen ;) pusssssssss !

bäst ! gillar ni denna serie lika mkt som jag? ;)

Kommentarer
Postat av: maalin =)

jaa det måste typ vara darför xD

2009-08-06 @ 12:56:18
URL: http://maaaalliin.blogg.se/
Postat av: Soma

ty! :)

När jag hittade dom på stan tyckte dom att den var emo fast dom sa att den va snygg på ;D men snygg var den iaf:D

2009-08-06 @ 20:02:58
URL: http://somaa.blogg.se/
Postat av: Lollo

du kanske har svininfulensan :O :O

DEN SERIEN ÄR BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST ;)

2009-08-06 @ 21:01:55
Postat av: Carro

OMG! jag lovar jag har det xD haha , ja den är verkligen bäst lollo! ;)

2009-08-06 @ 21:40:10
URL: http://caaaarrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0