helg

äntligen är det min efterlängtade helg, igår då (fredag) såå gick jobbet hyfsaat snabbt ;D det var ganska chill , jag hjälpte typ till att grilla och även baka lite till tårtan som lägerbarnen skulle få när det var sista dagen : ) sen skulle malin ta in punch också för att longera han men han ville som inte komma in, så han fick man typ jaga runt i hagen , och punch hade jätteroligt ;D haha  , Sen vare asjävla varmt som det varit nästan hela veckan, så på lunchen låg jag och snacka med maggie i telefon om allt möjligt och låg i bh nere vid hagarna och sola :D haha , fotade även hästarna!! men jag har alltid fryst som ett as varje morgon och tagit på mig feta jävla kläderna, vilket inte varit så smart ;D så jag malin och ellen var nere i sommarhagen och hade lite vattenkrig, det var skönt ;D haha ,

efter jobbet satt jag hemma och chilla på som baara den , grymt skönt om jag får säga det själv, sen grilla dom här hemma och vi käkade kött och potatis osv ;D käkade sen kasta jag in mig i duschen för att göra mig iordning sen dra vidare till lollo och vara med lollo sanna och sandra :) fixade mig , prövade även mammas volyum master men faila typ totalt för det var svårt att göra själv och i mitt jätteuppklippta hår, men ska be ngn göra det ordentligt på mig snart och kasta ut en bild så får ni se =) ja men iaf, då cyklade jag iväg till lollo, mötte sanna först sen drog vi dit, vi hade askul ofc =D orkar inte gå in på allt vi gjorde , men det var gode kul ! ;) Sen då jag och sanna skulle hem följde hon mig en bit med cykeln tills hennes mamma kom, vi gick förbi olivers och vakterna fråga om vi skulle in ;D haha sanna bah , nej vi är inte 18 än ! men vi ses nästa år ! ;) haha , lol :D och sanna är inte ens 18 nästa år xD HAAHAHA ! det var ganska funnyyy , cyklade hem i dimman iaf och det var kallt som satan , mitt hår var blött av dimman då jag kom hem ;D

gick och la mig nästan dirrekt jag kom hem , och skönt var det, och för alla som vill veta så sov jag 11 timmar i natt: D fyfan vad skönt !! har typ sovit max åtta i veckan så otroligt nice att sova ut !! =) Och idag får jag se vad som händer , blir nog att vara med lollo sandra och sanna igen och hyra film och tjocka med massa mat och godis, vi pratade om det igår ;) haha, men får se vad som händer =) och idag har jag inte gjort mkt,  bara gått en långpromis med tindra i finvädret =) känns hemskt att sitta inne , men har faktist varit ute nästan hela veckan (aa) EHEHEH , ajja skriver mer sen ! =) pusssssssssssss

  
     

Kommentarer
Postat av: sannaaa

bra att du tkr det, men jag tror du är ganska ensam om det hahahha xD

2009-08-08 @ 15:30:17
URL: http://indeeed.blogg.se/
Postat av: emma

SV: hhihih tack så mkt :D <3

2009-08-08 @ 15:53:35
URL: http://emmaloovisa.blogg.se/
Postat av: Sandra

haha joo ;D

2009-08-08 @ 17:27:32
URL: http://sassaah.blogg.se/
Postat av: linda

söta bilder :D

2009-08-08 @ 23:25:28
URL: http://minhugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0