helt död

jag är helt jävla sluuut ! så jävla trött, vill typ lägga mig ner och bara dö för tillfället, sen kan jag inte sova heller för då somnar jag inte ikv. ååh less. och så har jag en hemsk huvudvärk, menmen ,jobbet idag var ändå ganska chill , men tiden går fortfarande segt ! sen har det varit hur varmt som helst och jag följde med på lägerbarnens uteritt och ledde chira, dom skulle klättra i skogen och det var såå extremt jobbigt, vi var ute i en och en halv timme och gick i värmen, sen trava dom åxå så då fick man springa åxå (y) haha , fick lunch på brk ;D tacopajj :O de var då gott iaf ;D haha . men iaf , när jag kom hem idag så tränade jag dirrekt, sprang på som fan men bara typ 25 min , kastade mig i duschen och följde mamma ut. sen har jag bara sutit hära och chillat, vill bara det ska bli helg så jag kan sova xD och är typ helt deprimerad för att jag inte kan se sex and the city, sitter helt deprimerad och kollar på klipp på youtube ! men alla dom typ suger, önskar ngn hade avsnitten uppe dära, inte ngn som vet om dom finns ?=D jag har inte hittat iaf :o fail som jag är. nu ska jag iaf äta ngt för är hungrig, och deppa åter lite till över att jag inte har ngt att se. för min dvd är utvecklingsstörd och kan inte ta bränad filmer , elr jo den kan men allt blir svartvitt ! hur kul är det, det hära är fan 2000-talet !! xD

Kommentarer
Postat av: Lollo

visst äre jobbigt att stiga upp tidigt och jobba xD haha jag var helt slut varje dag :p

2009-08-05 @ 19:13:20
Postat av: maalin =)

haha jaaadu det var en bra fråga xD

2009-08-05 @ 23:17:07
URL: http://maaaalliin.blogg.se/
Postat av: Sis

Asså dom är läskiga på olika sätt :D

2009-08-05 @ 23:46:56
URL: http://nadjaanglow.blogg.se/
Postat av: TessA

bra, har längtat efter att få läsa den när alla säger att den är bra :D

gah! var också as trött när jag jobbade ^^

2009-08-06 @ 00:16:57
URL: http://tessahietanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0