igår

Sista jobbdagen var igår, så jävla skönt! men dom har tre veckorna har gått riktigt fort faktist. jag och malin S har haft ganska roligt faktist ändå ;D haha. Och tindra fick följa med till brk när jag var hemma på lunchen :) hons fjärde gång vi cyklar, och det gick jättebra, men på hemvägen var hon jätte trött efter sprungit omkring och lekt i stallet så då fick vi cykla sakta och stanna och gå lite. hon har blivit så duktig och lyssnar mkt bättre nu och kan gå lös nu nästan hela tiden, känns så skönt! hon är så duktig :) men hon skulle aldrig kunna gå lös i staan! men annars ! :)ajja , nu äre bah ååh vänta på lööönen :D fan vaa nice! Ska beställa lite grejer från hööks då dom kommer sen fara och shoppa! fyfan, dom kommer vara slut på nolltid kan jag då säga.
 
Ska beställa ett regntäcke till evert, även fast alla täcken går sönder men nu ska han mest troligt stå med kintan , det vill säga om det funkar, då kanske inte hon biter sönder det vi får se. sen ska jag beställa back on track bandageunderlägg för frambenen till han, dom är tydligen bra för senskador. Så ska köpa det. dom kostar fan 300kronor styck! men om dom funkar och är så bra som det sägs är det verkligen värt det. iaf, igår orkade jag inte göra ett skit, somnade också framför datorn dära vid elva tiden. var så otroligt trött. gick och la mig före tolv. Var asskönt att sova ut idag:D så igår satt jag bara hemma framför datorn och sega och gjorde absolut ingeting, jag och pappa beställde hem mat;) det var asgott !



Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja helt klart kommer bli två bra år :D

2009-08-22 @ 12:34:54
URL: http://forelife.blogg.se/
Postat av: maalin

hhahah jag vet ! :D



assså, det r typ svin gult irl ,åh på vissa stället ü¨ber blont åh på vissa stllen orange, så det är typ 70 olika färger xD

2009-08-22 @ 13:54:22
URL: http://maaaalliin.blogg.se/
Postat av: FREDRIKA

Ja då har vi samma problem..... Fast man kan ju alltid träna upp det! ;) Mitt har blivit bättre under iv, jag fick lära mig att jag kan. Jag är inte dålig :) <3

2009-08-22 @ 15:18:08
URL: http://lifeisplaying.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0