im sorry

får väl be om ursäkt för att jag inte har bloggat något på ganska så länge om jag får säga det själv ;b haha ,men har typ inte orkat eller haft tid elr så. orkar som inte dra så mkt som har hänt riktigt. men lk var iaf awesome kan jag nämna :D Det som händer däremot är väl att jag sommarjobbar nu och det är astråkigt ;D haha , bara jag och malin som har sista perioden :)) det finns ingeting att göra inprincip och vi sitter på våra arslen och gör inte mkt . haha , för tiden brukar gå fortare då man har ngt att göra ju ! tkr inte ni det ? =) menmen , får tänka pengarpengar. och , jag sommarjobbar nu ändå fram till skolan ! det suger, inget ledigt emellan, bara helgen ;( men det positiva är väl att då har jag som ställt om dygnet redan, annars skulle jag aldrig klara av att göra det !

hursomhelst, har inte tränat på några dagar och det känns fruktansvärt ;D haha, så ska träna imorgon , har sovit väldigt dom senaste dagarna, i måndags sov jag två timmar och igår fyra, men ska gå och lägga mig tidigare nu, ska försöka iaf : )) och igår sa man hejdå till jonathan och idag åkte han till usa, guuuud vad jag kmr sakna han ;( han ska vara borta i tioo månader! det är lixom inte tio dagar eller tio veckor, utan måånader . det är verkligen lång tid. och fatta allt som kommer hända, guuud. Hoppas tiden kmr gåå fort verkligen! var hemskt att säga hejdå ;( även fast man vet han kmr hem är det inte kul ...

asså shit , fattar inte att skolan börjar snart, hur fort gick sommarlovet ? känns som jag inte hunnit göra något alls ! är verkligen inte alls beredd på att börja skolan igen , verkligen inte. För dom som inte veta ska jag gå om och byta linje till omvårdnads i boden ;D skulle börja samhälls samhälls , tvåan. åångrar mig typ nu att jag gick om, men gillade verkligen inte samhälls, det var inte kul alls och väldigt jobbigt tkte jag. Kanske gör rätt? får väl se ;) men finns typ inget jag kan göra nu hursomhelst , right? ajja, nu ska jag sitta hära och chilla, och vänta på att mitt sex and the city ska ladda, för lollo tog ju hem boxen då jag var m hon ;( sorligt ! så måste ha det på datan iaf !! överlever inte annars , ska börja blogga ordentligt nu, hoppas ni förlåter mig ;) pussssssssssssssssssssssssss

Och jonathan , lycka till och ha så jävla kul därborta !


Kommentarer
Postat av: maalin =)

du är förlåten ! =)

2009-08-05 @ 00:06:39
URL: http://maaaalliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0