jag lever i en värld svart och vit

asså varför måste man alltid ha ont någonstanns ?! jag har jätteont i ryggen verkligen , det är jätteirriterande och det skönaste just nu är att ligga ner i min säng på en kudde HEHE , det är typ livet just nu.

skola idag då, somande faktist väldigt tidigt , eller okej typ elva haha. sov till tio över åtta typ! haha, hade bäddad rent i sängen och allt och det var otroooligt skönt, HEHE. cyklade till skolan trodde jag hade kommit försent men hade inte det , men fick två sms bah : vi har börjat! haha , men det var fler än jag som int kommit EHHE tur det ehjaa : ) ganska pinsamt att komma försent såhära första dagarna tkr jag. men hursomhelst, vii blev fotade (!!) haha, och före det fick vi prata med naturkunskap läraren, hon verkade chill för hon tkr bara man ska ha ett prov per termin (Y) haha , och sen skulle vi till kvärnängen och busa :) vi cyklade förbi coop för nåra skulle shoppa lite ;) träffade sofia och mathilda:)<3 hihi , seeeen var vi på kvarnängen och visade hur grymma vi var på kubb, förlorade dock först men det var fan nära ! haha, sen vann vi (h) drog sen, palla final:o satt på skolan m sandra lollo och maggie, sen började dom och det var en mil lång kö till syon så drog hem, köpte chips EHEH och chillade. annars har jag bara borstat tindran och varit ute och tränat  m hon och gått, blir en långprommis senare ikv:) nice, vart typ skönt väder idag? joooo! (y) tummen upp för det.

Ska vara hundvakt åt tindra och tino på lördag:O så tkr sanna kan bli frisk och komma och hålla mig sällskap, sandra kan åxå komma och alla andra as well ; ) haha.  ajja nu ropa mamma att det är KRUBB. hm , palt ! :D:D hoppas du är avis nadja! ;) bara för jag kan äta palt åh int du :D HEHEHEHE . PÖSSSSSSSSS

(och nu fuckar sig texten igen, SOM VANLIGT , får DAMP, helvetes jävla blogg)


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg. lämna gärna en kommentar i min blogg :) kram

2009-08-25 @ 18:26:50
URL: http://jjuliaberg.blogg.se/
Postat av: Maggie

Yiiiees :) Vi får allt bli pluggisar tillsammans XD haha:) DOCK så har vi olika ämnen meeeen :)<3

2009-08-25 @ 21:45:25
URL: http://magdalenaristrom.blogg.se/
Postat av: Maggie

Jiiieees :) vi får allt bli pluggisar tillsammans : ) hehe fast vi har olika ämnnen meeen XD: )haha<333

2009-08-25 @ 21:47:10
URL: http://magdalenaristrom.blogg.se/
Postat av: sannaa

jag, frisk ? HAHAHAHAHAHAAHAHHA det lär ju hända xD

2009-08-26 @ 10:26:17
URL: http://indeeed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0