kallt

guuud vad kaltl det är ute ! nu när man vaknar är det så varmt och skönt i sängen , men då jag lämnar mitt rum och går ner till köket fryser jag ihjäääl. det är hemskt ! hade gjort typ allt för att få ligga kvar och sova ! :( men skönt med fredag , jag hoppas verkligen att dagen går fort! jag ska hjälpa till och grilla idag från klockan nio ;o är inte något grillväder ute nu om man säger så, men det går väl säkert bra. Och jag har otroligt ont i halsen, det är inte kul ! ajja hur som helst, har pengar och gratis sms på telefonen nu, så smsaaaaa, have a nice and cold day ;)


Kommentarer
Postat av: Sandra

haha de är värre de :P inte ens jag behövde upp så tidigt när jag sommarjobbade :P

2009-08-07 @ 14:49:25
URL: http://forelife.blogg.se/
Postat av: Sis

Jaamen du vet: SHO! :P Haha!

Btw, vi har 30 grader varmt här idag ;)

2009-08-07 @ 18:41:44
URL: http://nadjaanglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0