onödigt

detta inlägg känns lite onödigt eftersom jag inte alls har mycket att säga,men jobbet var ganska chill idag, jag gjorde fan en pannkaka och den blev faktist god :D är stolt över mig själv , haha ! (h) och iaf när jag kom hem från jobbet skulle jag träna var det tänkt . men jag satt vid datorn och chillade och var astrött sen helt plötsligt var klockan mycket xD så får träna imorgon ! ;D  haha, och det åskade en stund åxå så då blev det att stänga av datorn och ligga nere i soffan och dampa med gustaf ;D haha , det är så mysigt med åska, tkr inte ni det ? :D så spöregnade det som själve fan =) har typ väntat på regnet verkligen i den hära värmen ! det har jag ;D och sen nu ikväll så somnade jag en sväng i sängen , en timme =) det var gode skönt ! sen ringde sanna och väckte mig ;D haha . tur det kan man väl säga , men missa första samtalet iaf ;) haha. ajja, imorgon äre fredag och ääääääntligen helg, gud så skönt , ska ta feta sovmorgonen på lördag, men risken är väl att kroppen är van att vakna tidigt och jag kommer kliva upp ganska tidigt iaf, men förhoppningsvis INTE klockan sex ;D haha. och imorgon kanske det blir att grilla med sanna lollo och några :D får se om jag orkar och så vidare ;) nuu ska jag se lite sex and the city , sen säängen! :D pusssssgodnatt! =)

Jag och jonathan! hoppas du har det bra i usa mannen! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0