paus typ

Nu var det ett bra tag sen. hehe, tog mig en liten paus från bloggandet. har helt enkelt inte haft lusten eller orken att skriva hära, sen utan att man visste ordet av det så var det 12 dagar sen man skrev ;D haha, men nu är jag tillbaka. Är som lite less på min blogg, känner att jag kanske måste fixa mig en ny header elr så . men det tar väldigt länge att fixa en ny bra typ. och jag har inte mycket tid nu om man säger så , men iallafall, det har väl hänt en hel del men orkar som inte dra upp så mkt , imorgon är min sista sommarjobbs tid. det känns härligt som satan :D och sen sa pappa också att jag kommer nog få min lön 28.de augusti eller 6-7 september och det lät ju inte helt fel alltså. eftersom jag är i starkt behov av pengar om man säger så. haha, och något som jag verkligen behöver nu innan skolan börjar är hårfärg, ja jag måste bleka håret IGEN . sen behöver jag en ny brunkräm. den jag har nu passar inte typ.

Och ja, på tal om skolan. Efter många funderingar och så har jag bestämmt mig för att gå kvar på samhälls och gå samhälls häst och trav, Spet08 (y) haha , men kände att op inte alls var vad jag ville gå . och att jag hellre går något jag är intresserad av åså. hoppas jag gör rätt beslut nu, för det hära känns faktist rätt nu. har funderat länge och känns som sagt bäst. så blir att ringa till syon imorgon igen då.

Känner mig riktigt taggad nu faktist , vet inte riktigt varför haha, idag när jag var ute med tindra och tränade på ängen lite lydnad och inkallning och så såå gick det grymt bra ! =) det var jättekul , hon har blivit så lydig nu och duktig. och när vi skulle gå hem igen så stod det en gubbe på en altan och öppnade altan fönstret typ och sa : vad duktig du är med hunden :) det var ju som lite roligt att höra :D så tackade gubben;) haha . min vovve är duktig ! och sen så kommer ju evert hem snart, och ska börja om ordentligt med han nu och verkligen hoppas på det bästa att han blir bättre, blir att gå med han en längre tid framöver, promenad varenda dag. evert är verkligen värd att kämpa för . jag älskar han mer än någon någonsin kommer kunna förstå <3

haha, juste ! imorgon försov jag mig! ställde klockan på kvart över sex, och tröck av den och skulle gå upp. men det var så kallt i mitt rum så tänkte stanna under täcket ett tag för det var så skönt , såå råka jag visst somna och drömde litegrann, sen vaknade jag upp och kollade på klockan, 07:15 ! hahaha (yy) smart dära asså. var redan en kvart sen. så kasta mig upp och tog på mig kläderna , sprang till cykeln och rejjsa iväg, ringa mallan brallan för att säga jag var påväg men då hade hon åxå just vaknat typ HAHA , tur det typ ;D nu ska jag snart sova, men nu är jag pågång med bloggandet igen ;) hoppas ni har saknat mig :D haha , har inte glömt läsa era bloggar iaf ;) ahaha , pussssssssssss ! 

jag saknar svarthåret !


Kommentarer
Postat av: I S A B E L L E ♥

ahaaha aa visst äre!? ;D

2009-08-20 @ 21:57:10
URL: http://isabelle.blogg.se/
Postat av: Sandra

Okeeeeejj ;D <3

2009-08-20 @ 22:28:57
URL: http://sassaah.blogg.se/
Postat av: maaalin =)

hihih okejj :D

2009-08-20 @ 23:56:44
URL: http://maaaalliin.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jaaaaaaaaaaaaaaaa :D så bra då blir de samma klass :D

2009-08-21 @ 11:38:16
URL: http://forelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0