pearl worm

hahahaha är det man sitter och nöter nu för tiden då. jaa asså amanda J började ju nöta det och sa att man blir beroende osv hahah , sen börja alla på skolan och säga , ååh du måste ju pröva spela osvosv ;D hahah , och jag har undvikit att pröva, men sen idag på skolan när alla andra satt och spela var jag tvungen, och så klart blir man beroende och helt jävla craazy ochsåvidare, ahaha farliga grejjer detdära. men riktigt roligt ;) haha , jag vågar fan inte logga in på facebook nu och se alla som slagit mitt rekord :( ahahaha !



Skolan idag var iallafall riktigt chill , matte på morgonen , fick nåra tal gjort iaf :) sen skulle vi då ha företagsekonomi men ingen lärare så då blev det att åka hemåt då, satt bara i datasalen ett tag sen cyklade jag hem : ) heheeh. när jag kom hem degade jag vidare framför datan, sen for jag iväg och var med maggie : ) vi satt vid datan dära åxå, haha och lekte m chabo och typ såntdära =)

seeen hade victoria smsat mig tidigare och frågat om jag ville rida xhantis , asså ett av doms två varmblod, som står på pikeur, i samma stall som evert , fast han är på sommarbete. haha , jag sa då så klart jaaaa, så cyklade till stallet sen vid halv sex från maggie, var jätttekul att rida, gör ju inte det så mkt nu för tiden : ) haha , men såklart så flög jag ju av åxå , haha . vi travade uppe på stora slingan och så galoppera anki m kintan och vi stortrava med travarna, så gick det lite fort och jag hade liiite för långa stigläder , så tappade ena stigbygeln och mitt ben börjar ju dingla, så han springer fortare ;D då tappar jag ju då ANDRA stigbygeln och han springer iväg i rejjjstraav och jag får inte stopp såå flyger av (y) lyckat haha , fick bara lite skrapsår åså, haha trodde han skulle springa över mig för såg bara han komma springades när jag låg på marken , men han stanna bara och kika på mig sen var det bara att hoppa upp igen, jag skrattade bara : D haha , det var kul iaf att få rida åså : ) såå ska hjälpa till och rida han när dom behöver hjälp åså, sen fråga helena om jag ville följa med ut och rida picasso med hon och sisco ute i skogen någon dag typ nästa vecka : ) såklart jag vill det när jag inte rider nu ! hehehehehe : D hästar är livet ♥

ajja, nuuuu iaf så ska jag bara byta om och fräsha till mig lite lätt, sen ska jag cykla iväg och möta upp lollo och maggie så ska vi cykla och köpa massa GÖTT sen hem till maggie och se skräckfilm , GODE NICE (y) såå har lite bråttom båda skriver nu att dom är klara, eheheh oppps. ajja ha en trevlig kväll folket det ska jag ha : ) pussssssssssss !

Kommentarer
Postat av: Maggie

haha seriöst blev fan rädd när du ringde!! du ska ska fan ha min säkerhetsväst nästa gång! : ) hhaha!



haha fin kommentar du gjorde på min blogg (Y) :) haha..<333

2009-08-28 @ 20:59:22
URL: http://magdalenaristrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0