DIN MAMA NANANANAAA

TJOHO BLOGGEEEÄN

Goddagens, elr ah godkväll , elr typ ... nå. ASSÅ jag mår så jävla illa! käkade nå nuggets hos amanda, och vi köpte nå billiga för vi skulle vara sparsamma men dom var inte så jävla stabila asså! FYFAN , det innehöll iaf 48% kycklingkött sen vet vi inte ..........dom var inte goda och när jag tänker tillbaka så vill jag bah spy, mår inte okej alltså! BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ. har iaf varit med amanda och sanna hela dagen;D började dagen med att ha morgon i stallet, sen dra hem ,åkte buss dit och hem!!!!!!!!! Hemma så somnade jag på soffan nåra timmar;D skönt men mådde förjävligt när jag vaknade, halsen bah skärde! men det gick typ över, såå vakande jag nån gång, typ ett, elr tolv ;b dåååååå drog jag in till stan för alla skulle typ bort ngn stanns så vägra vara hemma och tråka själv, för var tänkt jag skulle vara inne hela dagen idag och inte vara ute så jag skulle bli frisk åde, eftersom jag gjorde bort stallet på morgonen åså;b men blev inte riktigt så.

Efter stan drog sanna hem , men jag följde till amanda ;D Vi chillade på och jag fick hostmedicin och värktabletter, för mådde inte så bra;D sen vandrade vi ju och köpte dom där jävla ko nuggetsen !! Det var en jävla bondgård på framsidan......... inte okej. SEN iaf sååå kom sanna den röde med film åså , så vi såg den;) men föööre så pröva vi typ alla amandas kläder och jag beslogtog en tröjja hon inte skulle ha kvar (aa) den var så vacker:D HEHE . sen så vare ju filmen iaf, den var förjävla äcklig och saker som skedde i den tänker jag då fan inte nämna hära;D haha, filmen sög typ! men var jävligt grisig;D efter den filmen så skulle jag egentligen hem men då skulle inte pappa hämta mig utan skulle åka hem med Nadja senare såå då slog vi på en till film ;D HEHE, dangerous water som man sett förut men den är bra ;b

Efter filmen började vi smida våra onda 2010 planer! och skriva våra "to do" listor;) HAHA , min bör inte visas för allmänheten dock. Bara jag och mina vänninor som får se ;) HAHA ! men ja, vi får väl se hur det kmr gå med den ;D nu ska jag iaf sova...... elr se baksmällan men den STORA frågan är om jag lyckas hålla mig vaken ;D det lär jag ju märka om inte annat så .... GODNATT PÅ ER FOOOLKET .

OCH.. har inte varit på så jävla bra humör idag. Skyller på förkylningen, OVER AND OUT !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0