Godmorgon

tjotjo bloggen;D

Okej det är väl inte riktigt morgon skulle en del av er säga iaf? men jag har faktist lyckats vända dygnet, ganska rejällt åxå! Jävligt skönt att sova länge dock;D men ganska ångestfyllt att typ sova hela dagen! Jag är fortfarande förkyld och min hosthelvete vill ALDRIG gå över. Nånting är seriöst fel på mig , brukar aldrig vara sjuk seriöst, igår knarka jag hostmedicin och ipren men det hjälpte typ inte ! HATAR att sova när man är sjuk, för det värsta är att vakna, för då mår man så jävla kasst! Det är ju alltid värst på morgonen.

Iallafall vet jag inte riktigt vad som händer nu, hade velat åka in till gallerian bara en sväng, för att kolla på seeme. Måste kika efter en klänning eftersom min klänning ska jag inte ha längre;b hoppas nadja kan ha den och köper den! för jag , smart som jag är slet av prislappen... annars kanske någon annan söt människa vill köpa den. Kommer lägga ut bild på den isåfall. den är ROSA! hihi :)

Det står mellan att lägga mig ner och dö nu och fortsätta med det hela dagen, eller fixa mig och dra in till stan typ NU, med amanda och sanna och kolla gallerian åde. För somsagt spelar det ingen roll om jag stannar inne och försöker bli frisk, det hjälper aldrig. Alla ligger ändå och sover hära typ så missar inte riktigt något heller. Men ska vara social med nadja idag! men gallerian stänger fyra så det är lungt;) Nå, vad tkr ni, lägga mig ner och dö eller dra ut en sväng? =)

HAHA en läcker bild jag snodde av nadja! från i fredags !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0