Godmorgon

Godmorgon bloggen =)

Nu är jag vaken ;D ganska tidigt för att vara mig , typ;b haha. Det är nyårsafton idag och det känns som jag har ganska mkt att göra, men vad vet jag inte riktigt faktist ;) men ikv ska jag iaf ut! Jag har hunnit bli ganska så frisk faktist, inte helt nej men mktmt bättre så det är asbra;D Ska var hemma och äta god middag med familjen först, nicenice:) nadjas sista dag så lite tråkigt är det att åka bort:/ men vi har ju varit med varandra alla andra dagar :)men kommer sakna henne när hon åker hem ;( då kommer vi inte ses förän i mars igen .. då jag ska till götet och se tokio hotel live hihi=) och mamma joinar ;D det är lääänge dit ...... ; (

Nu iallafall vet jag inte riktigt vad jag ska göra, är förjävla trött! och en pojke ringde mig igår kväll när jag skulle sova! så fick jag hålla mig vaken lite längre, det tog på mina krafter;D haha, men vi hörs sen;) PUSSEN




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0