I´M BACK !!

Tja bloggen ;)

Nu ska jag börja blogga igen efter typ 1000 veckors paus med bloggen;D haha, men har inte orkat helt enkelt och inte haft tid , inte vetat vad jag ska skriva och sånt dära hehehehe. Vet jag egentligen inte nu heller; D men det blir väl säkert bra , elr nå? Idag började jag 10:05 , var förjävla seg på morgonen ! Eftersom att vi hämtade NADJA<3 igår på flygplatsen ganska sent sen ville man ju vara social med henne;) hihi, hon har ju tagit med lillan (nicki) också , som förövrigt har DÖDAR KARL ANKA !!!!!!!!!! Må han vila i frid.... jag och sanna ska ha en vacker begravning till honom! vi glömmer han aldrig <3

Hursomhelst;d haha , hade en lektion sen slutade jag för vi hade ingen häst och ingen svenska ;D HEEHEH. så nadja och mamam kom och hämta mig efter att jag och sanna tha maaan hade fuckat runt i skolan hehehe. men nu sitter jag hemma ist och har förjävla tråkigt asso. Men vi ska typ på stan elr nå tror jag;D för det verkar gå framåt för nadja och mammaaa !! dom har duschat  (y) mycket duktig ! imorgon äre fan sista skoldagen sen LOOOV <3 så underbart, vi ska till kyrk jäveln imorgon!! Vill typ inte men ska fan vaara duktig och dra dit : ) Och det är fan julafton om tre dagar;D mkt mysigt  ! hihi julklappar <3 sen blire  shoppa som fan på mellandagsrean med mina bitchess amanda och sanna ;) HIHI!!!! Behöver så jävla mkt. HEHE , sen kanske jag måste hitta en nyårsklänning? MÅSTE ut på nyår, men nadja åker hem dagen efter ...... men kan vara hemma sen på kvällen dra ut? då har jag lixom gjort både och juu!! åh , jobbigt ! men iaf, nu ska jag själv gå och fräscha till mig lite;)



Just hold my hand and never let me go.


Kommentarer
Postat av: sannaaa

I'M THA MAAAN (H) fortsätt blogga och FÄZZT @ nyår biatch !

2009-12-21 @ 15:39:29
URL: http://indeee.blogg.se/
Postat av: sannaaa

www.indeeed.blogg.se *

2009-12-21 @ 15:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0