Julafton =)

Godjul Bloggen! :)

Nu sitter jag hära framför datorn och hostar! är jätteförkyld :S inte kul, speciellt inte på julafton ! hade typ dött om jag tappat smaken :O haha, julmat <3 men jag har kvar den fortf ;) har nyligt varit i stallet :) tog med mig vovven så det inte skulle bli så ensamt;) gjorde bara klart allting så ska vi åka och ta in sötgneten sen:) Mamma står där nere och lagar mat, snart kommer mormor och morfar :) och alldeles strax börjar Kalle anka;) Det ska jag lätt se :D men ska duscha före:) Kommer kännas skumt med hårförlängingen ! hehehehehe. men iallafall, har sovit 12 timmar inatt;D så jävla skönt! nu är jag verkligen utvilad iallafall ! har haft feta sömnproblem eller nånting . heehehhe. men ialalfall, ska kasta in mig själv i duschen nu, fixa mig , sen blire väl kalle anka, käk osv :) mysa på med familjen! lär ju blogga lite senare ;) kanske efter JULISARNA HEHEHEHEHE. Ha en bra julafton;) GOD JUL PÅ ER ALLA;)



Just can not stop thinking about you..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0