Lördag

Hej bloggen !

Idag har jag varit jävligt seg med bloggningen, för igår (fredag) var det party;D hehe, det var väldigt kul vi var hos Boffe i sävast med nadja, alltså jag och amanda:) Vi var väl hemma vid, emn, ett? jag minns inte haha. då iallafall gick vi och la oss direkt för vi skulle på mellandagsrean tidigt med Sanna (på lördagen) hehehe. och vi tog oss upp faktist:D men jag var jävligt trött och ville sova vidare men lyckades ta mig upp !

I luleå hittade jag väl litegrann, dock inte så mkt på rean;D men fick ju massa pengar i julklapp så kände att jag behövde spendera lite;D hitta ganska mkt som jag behövde. Iallafall har jag typ inte hittat en nyårsklänning än, det är en historia för sig om den jag skulle ha/vill ha. men den tänker jag inte dra hära. haha;D Vi var borta i luleå typ hela dan, haha sen tog vi bussen hem och satt och sjung och dampa=) heheheeheh!

Ikv har jag nadja amanda och sanna sett Tomten är far till alla barnen och sen har vi typ städat min garderob och dom har tvingat mig pröva kläder ! inte snällt får typ ångestattacker;D men nu har dom dragit så jag smet från garderobstädet:D haha, sitter ist hära med en gosig liten misse i knät=) rocky kom just och hoppa upp ;) ska snart sova! vi hörs imorgon;) och btw, är skitsjuk :( OCH ett tack till mamma som tog stallet idag! var vääldigt snällt och behövligt idag:D  Men, höres imorgon folket!! pussgodnatt på er! ;*

bäbi<3


Jag saknar oss !


Kommentarer
Postat av: Amanda

Määh ! såå glömde du mig ! :((((

2009-12-27 @ 01:54:41
URL: http://amanddam.blogg.se/
Postat av: CARRO

OJ ! NEJ ! FAN VAD HEMSK JAG ÄR :O OMG !!!!!

2009-12-27 @ 02:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0